Flytoger står og det ble drosje istedenfor 4:50 avg fra Lillestrøm. sjefen skulle spare noen kroner, så det ble 06:05 ut fra OSL. Ukristelig tidlig. Mer om det senere.
Som sagt, 4:50 avgangen var iallefall innstilt. Usikker på om det er mer, men det var ikke varslet i går kveld. Reiser forøvrig på Lufthansa Eco Light. Det innebærer kun håndbagasje og maks 8 kg. På prioritert (er *G) boarding var det ingen kontroll på håndbagasjen.
Skal forøvrig nevnes at Lufthansa sendte mail kvelden før hvor jeg ble oppfordret til gratis å sjekke inn håndbagasjen. Kan ikke fatte å begripe hvem som vil gjøre det.
Fikk beskjed i LH appen at boarding startet kl 05:31, når jeg kom til gate 7 min senere var det ikke boarding. Den startet ikke før 5:45. Ikke bra.
Forøvrig, tilsynelatende populært med redeye flight. Ikke helt fullt, men ganske. Foreløpig flaks og ledig midtsete.
Dagens maskin til FRA for den som måtte være interessert: https://www.flightradar24.com/data/aircraft/d-aino
God tidlig mandag fra Kyiv. Frokosttid og snart avreise til Chernobyl, dette skal bli spennende Ha en fin dag
God formiddag fra Phu Qouc. Var rimelig lei i går når flyet hit fra HKG ble forsinka med 3 timer, enda mer når man gikk fra SAS C til 3 timer med 29" pitch hos Vietjet. Klok av skade så er nødutgang nå reservert for resten av hoppene i Vietnam. Overskyet og 29 grader så langt i dag, trolig en rolig formiddag ved bassenget før det blir leie av scootere og diverse strender i ettermiddag. Grei start på uka dette.
God morgen fra Gullstua. Ganske god plass her nå, og de fleste andre har på seg dress. Det har ikke jeg. Første frokost ble to skiver med gulost. Herlig med mandag, når det betyr avreise til California! Ikke ledig midtsete til ARN, som stadig irriterer meg. Har altså betalt for Biz til LAX, og må sitte i midtsete på OSL-ARN. Det er for dårlig. På ARN-LAX er det fullt i Biz.
Hoi fra Sølvbyen. Grått og trist, men ellers alt vel idag. Ønsker alle en fin dag, og regner med at spesielt @jgroneng får en strålende opplevelse!
God morgen fra en snøfall dag. Julebord en utført. Var mat en kan gjerne spise igjen, derimot selskapet bestod i å snakke om ikke relaterte fly saker, som klima, elbiler og miljø tiltak bevisstgjøring En halv miniburger aldeles nydelig Kaviar av den meget dyre sort Andebryst til forrett utsøkt! Litt hummer Dette bilde skulle vært før hummer’n Biff til madammen. Meget godt(hummer var bedre) Kremost mousse til avslutning Vel da venter en på neste julebord går sv stablene T-4 dager T-31 LH C IST God tur i luften og @RoadKing krysser fingrene for alt går i rute
Mellomstopp FRA, ledig midtsete, men frokosten var triste greier. Her er også bussgate, 20 min til boarding connenction non schengen.
Og på Koh Rong, «naboøya» til Phu Quoc, har undertegnede strandet et par dager. Infinitypoolen er stengt en drøy time til så vi må bruke det store bassenget enn så lenge.
Stilig basseng. Ved første øyekast VEEELDIG stort. Men det er vel derfor de kalles "infinity"bassenger
Ikke la G-telleren stresse dere, Dagsdosene er satt med rimelig god sikkerhetsmargin. Jeg har en reiselysten Fb venn som nylig gjorde turen. Ha en strålende opplevelse