SAS har ikke tilgang til nye suiter, men du kan jo sette opp en ExpertFlyer overvåkning (klasse O), i tilfelle det skulle blitt sluppet noe ved en feil. Nye suiter er vanligvis kun tilgjengelig for KrisFlyer-medlemmer, og slippes foreløpig aldri som en "Saver Award". HKG-SIN koster 72.000 SQ-poeng one-way i First. Har heller ikke hørt om at SQ tillater oppgradering av bonusseter for cash, men er det ledige seter ved innsjekk kan man jo alltids spørre om det er mulig.
ser nok ut som å spørre ved check in er eneste mulighet, men ser for meg at dette koster mange titusener
Dette blir stas Noen bilder av turen og fly er vel ikke for mye å forlange, håper jeg. Gledes til turen din @Shyneno
Her var det en tråd som aldri har blitt gjort ferdig gitt... Siden jeg savner reiser kan jeg jo like gjerne gjenoppleve litt her :-D TRF-CPH jeg ble sittende på en snus som jeg ikke la merke til før jeg gikk ut av flyet... lekkert SAS Plus CPH-HKG, irriterende at jeg alltid sover mye bedre på plus enn i biz var vel halloween når vi kom så ble noe smågaver på rommet, prøvde å teste ut flere hoteller i marriot/spg med plat status, det første hotellet var ovolo southside, til tider veldig billig, men langt fra alt konge meksikansk restaurant i 3.etg av hotellet ovolo frokost neste hotell er st.regis hong kong, den gang det var ganske nyåpnet, her er alle rom bra og store kake sto klar på rommet pga anniversery hong kong
frokost på st.regis - top of the line hong kong police kinesisk eid butikk ramonert protenstanter samler seg utenfor hotellet hotellet blir sendt sted frokostbuffet på Sheraton Cali-mex 27 kebab house (tar alltid en tur hit når jeg er i hong kong)
da går turen fra hkg til nagoya quantas business class lounge cathay noodle bar cathay business class (langsint på cx som har blokkert avios first class) neste hotell er Four Points Nagoya, vegg i vegg med flyplassen, en natt her før ferden går videre inn til sentrum velkomstgave family mart redder kvelden kjedelig frokostbuffet flott utsikt togtur fra flyplassen til nagoya sentrum Nagoya Marriott Associa Hotel
bra lounge i nagoya wagyu bestilte det vi trodde var en rett til kona, men det var visst saus? veldig bra frokostbuffet på dette hotellet, de er visst kjent for det neste hotell er The Westin Miyako Kyoto
venter på butleren på st.regis osaka - yuri suite nødutgang butleren har egen inngang til rommet frokostmeny st.regis osaka
The Westin Tokyo Wagyu Retro heaven i Akihabara Sheraton Miyako Hotel Tokyo TYO-CPH CPH-TRF Som alltid skuffer aldri Japan, og det klør virkelig etter å reise tilbake........... Japanske reisemål som står på lista: Niigata Himeji Kagoshima - Beppu Onsen Town Fukouka Takayama Tottori Sendai Shimoda Sapporo
Ser ut som en vellykket tur, vekker mye gode minner ifra et fantastisk land med usedvanlig gode mat, drikke og severdigheter. (Vil tilbake ja)