Vi er godt inne i det nye året. Er det noen som har noen reisenyttårsforsett for 2017? Selv har jeg følgende: Holde meg unna BKK (men jeg frykter jeg ryker på en smell allerede førstkommende søndag/mandag) Bli dårligere på langtidsplanlegging og heller ta mer sporadiske turer Noen bedre?
Mål for året er å opptjene første CT-billett, og ta med kjæresten på en fin CT-ferie på høsten. Ellers satser på en to-tre weekendturer til europeiske storbyer i løpet av året, i tillegg til de to som allerede er booket selvsagt. Viktigste nyttårsforsett på reisefronten er nok å havne i en first eller business-class!
Slutte å stele glas frå SAS Plus (har 6 no, så det skal gå greit) Bruke Luftwaffe til årets turar til Nice og Barcelona. Ikkje bli sur når det blir krøll/flybytte/mista nødutgangsete/andre 1st world problems. Sende blomster til SIA kundeservice i CPH. Reise vestover, forbi Grønland ein plass, viss eg slepp inn.
Flinkere til å reise til nye plasser og nye flyselskap, så..... Februar blir det .....første tur til Liverpool og kamp på Anfield, YNWA .....første tur til Bali .....første tur med Hong Kong Airlines God start, så får vi se om jeg greier å følge opp
Omsider komme meg til BKK Bli bedre på langtidsplanlegging OG impulsturer Omsider komme meg til alle andre steder som jeg har snakket om å dra til, men ikke dratt til enda.
Ikke rekvalifisere til EB diamant siden ekstra fordeler versus gull er helt marginale Fortsette prosjektet med å besøke alle statene i USA Faktisk finne en F tur til Pacific for å bruke CTen og poengene fra 2016
Fortsette Prosjekt: Besøke alle statar i Europa. SAS biz. Tur til eit festleg land utanfor Europa (typ lite besøkt land).
Komme lengre i prosjekt Europa. Komme lengre på målet mitt om 100 land før 30. Prøve First. Ikke glemme passet mitt! Dette kan fort bli en liten jinx. Et lengre løp i et spesielt land. Havanna maraton i november frister. Begynne å nyte plassene jeg reiser. Trappe ned på mr. Bli mindre sjenert. Komme i snakk med lokale og lære om deres hverdag og skikker. Komme meg bort fra typiske turistfeller. Resten tar jeg bare som det kommer. Håper reiseåret 2017 kan bli et år jeg ser tilbake på med glede.
Merkelig likt mine. Men jeg har EBD, og satser sikkert på å rekvalifisere neste år. Godt å vite at jeg kan drite i opptjeningen i år
1) Ta med ex-forloveden på ferietur til NZ i biz. 2) Holde meg innenfor årets reisebudsjett, med mindre jeg sprekker på pkt 1.
1) Føye så mange nye land som mulig på lista 2) Forhåpentligvis rekke resten av statene i USA jeg ikke har vært i også (minus Hawaii og Alaska) 3) Hvis jeg går fra status "singel" til "i forhold" i løpet av året, så prioriteres det høyere enn 1 og 2. Dog helst få henne med på det!
I prioritert rekkefølge: - Minst 5 nye land - Minst 5 nye stater i USA - Besøke minimum 5 land på nytt - Opprettholde Eurobonus Gold