Meget god årlig deal som jeg ikke var klar over. Tenker at dette passer perfekt med en open-jaw. https://thepointsguy.com/news/rental-car-florida-northeast-7-per-day/
Ikke uvanlig dette. Det finnes tilsvarende for motorsykkel og bobiler rundt om også. Enig med deg, god deal.
Mener å huske at det er gode bobilmuligheter fra nordvest i Australia og mot sør øst. For de som liker å kjøre langt.
Jeg søkte kjapt på Alamo nå, 2 uker fra 1. mai til 15. mai, FLL til et sted i washington D C. Vanligvis får man de beste dealene som ikke-amerikaner (mye er inkludert), men ikke når det gjelder migrering. Full size som nordmann: $275/week, $903 total (med bl.a. drop fee på $300) Full size som amerikaner: $108/week, $357 total. Hva som skjer hvis man prøver å leie som amerikaner vet jeg ikke..
Tidliger, på Alamo, så har jeg oppdaget en "bug", som gjorde at selv om man var nordmann, men logget inn på fordelsprogrammet "alamo insider", så fikk man amerikanske priser (som normalt er høyere). Denne buggen er faktisk til vår fordel nå, for hvis jeg søker opp som alamo insider, bosatt i norge, så får jeg de amerikanske prisene + at jeg får alamo insider rabatt :-D Full size som nordmann alamo insider: $108/week, $344 total.