Riktig god nyttårsaften!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Jørgen, 31. des 2013.

  1. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Fra bussen (!) mot jobb.. Med andre ord en dårlig dag og smått misunnelige tanker sendes fnastadbråthen som har kost seg i F over havet ;-)

    Ser forøvrig at Singapore Airlines kjører hardt på med "making you feel at home"-kampanjen.. Vet ikke med alle andre, men er det noe jeg IKKE vil er det å føle det som hjemme om jeg sitter i C/F-kabinen hos SQ.. ;-)



    Vi håper neste år blir enda bedre reisemessig enn dette har vært :)

    Med ønske om et godt nytt år til dere alle!
     
    Fnate liker dette
  2. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    God nyttårsaftenmorgen!
    Mener du at du ikke får servert Krug av Singapore girls i heimen??? :confused:
     
    Ruby, Islending, SASDC8 and 1 other person like this.
  3. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Forøvrig djevelsk mange poster av vår venn tommy666 @tommy777!

    Tommy.JPG
     
    SASDC8 and Fnate like this.
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Fnatstadbråthen koste seg i Pysjamas Class han. Old F t.o.m. Sa at jeg først og fremst ville sove, men at jeg trengte en dugelig dram for å sovne. Det løste de med et stupfullt "melkeglass" cognac. Etterpå følte jeg meg helt fin og ville ha en øl, men da jeg ikke klarte å uttale "Heineken" skikkelig, skjønte jeg at det var bedre å peke på stolen og grynte for at de skulle lage til seng.

    Nå er jeg på Heathrow og venter på å komme hjem. Security på Heathrow er jo også noe for seg. Tror samtlige har egen individuell regelbok. Dagens var at jeg måtte ta alt flytende ut av den gjennomsiktige bag'en og legge de over i en annen gjennomsiktig bag. :)

    Ha en strålende Nyttårsfeiring, folkens.
     
    Bizflyer, SASDC8 and Henning like this.
  5. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Hadde definitivt ikke hatt noe i mot å følt meg hjemme hos SQ på long haul, som for øvrig er på To Do listen for 2014 :D

    Ha en strålende og sikker feiring alle sammen, og ikke minst et godt nytt år :)
     
  6. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    I min bok er det stor forskjell på å føle seg hjemme og å føle seg SOM hjemme.. ;-)
     
    SASDC8 liker dette
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Årets siste dag allerede! Jaja! Iallefall ferdig med alle innkjøp for i år. Skal ikke kjøpe noe før neste år gitt!

    Kveldens drikkevarer står klar, og det er jo det viktigste. Skjorte er nystrøket og ren, så da kan festen bare starte!

    Ønsker dere alle en super fest i kveld, og takker for det gamle!
     
  8. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Takk for et inspirerende år alle sammen! Måtte 2014 bli minst like bra, og ikke minst; måtte oppgraderingene deres gå gjennom ;)

    Nyttårsaften tilbringes i en lie flat sofa med diverse remedier som skal lindre smerte og gjøre det lettere å puste gjennom nesa. Ønsker alle sammen en bedre kveld.
     
  9. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Happy New Year, Miss Sophie :)
     
  10. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Europeerne er litt skeptiske til disse plastposene som er av 'quart' størrelse. Det er jo litt risikabelt i forhold til eurpeiske mål ..

    Hepp hepp alle sammen! Her blir det neppe noe særlig feiring. Svigermor har bestilt fyrverkeri, så det blir vel en liten utflukt. Men normalt er vi rimelig kjedelige .. Hjemmelagd Southern fried chicken, mac'n'cheese og div grønnsaker står på menyen. Det blir vel også å prøve å bli kvitt no gammel juleøl.

    Men først skal årets siste skift gjennomføres.
     

Del denne siden