God morgen fra OSL. Altfor tidlig fly med Air France på gang, men sluttresultatet blir forhåpentligvis bra. Har allerede klart å rote bort boardingpasset en gang, og det var ikke intuitivt hvor jeg fant det i Air France-appen så jeg måtte få dama ved gaten til å skrive ut på nytt til meg. Nå er det straka boarding og klart for dagens første og eneste (jeg vet - ikke bra!) frokost.
God morgen fra Vy-tog retning OSL. Først litt fly, og så skal jeg surre rundt på motorsykkel i de franske alper noen dager. Det blir fint avbrekk! Ha en solid en!
På vei til OSL snart. SAS har igjen gjort noe rart, så ikke boarding pass dukker opp i app, men må hentes på papir fra automat. Sist gang var det fordi jeg hadde budt på oppgradering. Denne gangen er det tilsynelatende ingen fornuftig grunn til å ikke gi BP i appen. Unødvendig ekstra stopp, når man bare reiser med håndbagasje, selv om det ikke er snakk om så mange minuttene...
PS: "rotete onsdag" overskriften er nok absolutt litt rotete Dette er nemlig torsdagstråden, og den ble opprettet ca 0545 av @EndreD på torsdag 4. juni. Endre tittel på tråden, @EndreD ?
God morgen! (Torsdag .) Jeg er ikke på vei til OSL, dessverre. Men straks på vei til jobb i regnværet. Merker at det er på tide med en reise snart. Det er jo to uker siden sist! Ha en fin en.