God morgen. Min bransje har stor ståhei i nærheten av fly, men ikke på fly, bare messe ved Gardermoen. Mye spennende tech, folk og lange dager. Heldigvis, tror jeg at jeg slipper unna med litt meet and greets denne gangen. Halveis i arbeidsuken og. Som vanlig, folk og fe, dere ønskes en nydelig en!
Morn fra hjemmekontoret. Det som skulle bli en rolig møtefri dag er allerede blitt infisert med to "hastemøter" om ting som ikke har hastet før, men plutselig brenner det, i følge noen. Snodige greier. Jaja, får vel slukke litt da. Ha en bedre dag
God, om enn sen, morgen fra hjemmekontoret. Yep, ble en sen start i dag, etter et langt og hyggelig lag i går kveld. Vi fant ut at det jo ikke er tirsdag hver dag, så det måtte markeres litt ekstra. Nå har kaffe og sjokolade endelig gitt tilstrekkelig overskudd til å gyve løs på dagens lønnsgivende dont. Om ikke lenge må vi visst huske og skalke lukene, før syndefloden når hovedstaden. Greit at det gjøres unna før helgen, i alle fall. Ha en flott lillelørdag!
God formiddag fra arbeidslivet. Kjører en 16 timers økt i dag. 07-23. Må fylle på i timebanken. Har fått innvilga 136 timer avspas i sommer, går på laang fri fra lørdagen. Følger nøye med på ebola driten i Kongo og omegn. Skal innom NBO ifbm en tur til Sez i oktober, må ha 13 timer transit på veien hjem. Skal bestille gulfeber vaksine for fruen og meg, men hvis ebolautbruddet eskalerer, så tror jeg vi avbestiller Ha en virusfri dag
God formiddag fra hjemmekontoret. Her er det straks lunsj, for jeg har holdt på siden før 07, og begynner å bli litt sulten. Skulle ha en rolig dag på hjemmekontor hvor jeg fikk gjort ferdig diverse dokumentasjon, men den gang ei. Plutselig er det masse som haster, og som må gjøres i dag. Ja vel, da blir det rolig hjemmekontor en annen dag. Rekker uansett å booke et par hoteller og en leiebil innimellom arbeidet. Ha en fin en!
God formiddag fra PMO. Egentlig en helt grei flyplass for ankomst og innsjekk, men oppdaget airside at flyplassens eneste lounge ligger landside, og har man kommet gjennom sikkerhetskontrollen er det knapt et sted å sitte jaja. D8 hele veien til OSL etterpå Ha det kjekt
God morgen fra Plankebyen. Her har solen tittet frem og det er plutselig veldig varmt i Pergolaen. Deilig med kaffe der. I går ble det spontant bestilt en F-150 for en dag i Toronto. Full forsikringsdekning for totalt snaue 600 kr. Bilen ble så fylt opp med fotballfans som vil kjøre for å se på Niagara Falls dagen etter matchen, tok 10 min i whatsapp gruppe. Attpåtil lover SAS 500 bonuspoeng og 250 nivåpoeng (ikke at jeg trenger dem), men det ble en god deal. Hemmeligheten var å søke fra Toronto Billy Bishop Airport som er 15 min gangavstand fra hotellet. Ellers var prisene 5 gangeren om jeg søkte bare fra 'Toronto'. Jau, nok om det. Kommer nok et reisebrev til uka om de ringer fra sykehuset og sier prøvene til minstemann er bra. Planen for i dag er bare rolig dag egentlig. Ønsker dere alle en fin onsdag!
God kveld fra Honfleur. Mandag morgen var krisen ganske komplett når sekken med ganske mye appel teknologi, husnøkler og flere Bose headset ble satt igjen på BRU. Rullestolen som ble levert ved flyet på OSL var borte og er fremdeles ikke kommet frem. men, i morges ble en leid stol levert til hotellet og i ettermiddag kom sekken med alt innhold mer DHL til hotellet….. Det mest spennende blir hvor mye jeg må krangle med SAS for å få dekket 6k for å leie rullestol på to steder i løpet av ferien. men nå skal det spises østers og drikkes lokal cider