Rotete torsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EndreD, 04. juni 2026 kl 05:47.

1. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    19,893
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra OSL.

Altfor tidlig fly med Air France på gang, men sluttresultatet blir forhåpentligvis bra.

Har allerede klart å rote bort boardingpasset en gang, og det var ikke intuitivt hvor jeg fant det i Air France-appen så jeg måtte få dama ved gaten til å skrive ut på nytt til meg.

Nå er det straka boarding og klart for dagens første og eneste (jeg vet - ikke bra!) frokost.

2. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    11,999
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Vy-tog retning OSL. Først litt fly, og så skal jeg surre rundt på motorsykkel i de franske alper noen dager. Det blir fint avbrekk!

Ha en solid en!

3. tobeornot999

tobeornot999 Gold Star, Sapphire OneWorld, Gold Skyteam

Likes mottatt:
    13,702
    Bonuspoeng:
    293
    På vei til OSL snart. SAS har igjen gjort noe rart, så ikke boarding pass dukker opp i app, men må hentes på papir fra automat.

Sist gang var det fordi jeg hadde budt på oppgradering. Denne gangen er det tilsynelatende ingen fornuftig grunn til å ikke gi BP i appen.

Unødvendig ekstra stopp, når man bare reiser med håndbagasje, selv om det ikke er snakk om så mange minuttene...

4. tobeornot999

tobeornot999 Gold Star, Sapphire OneWorld, Gold Skyteam

Likes mottatt:
    13,702
    Bonuspoeng:
    293
    PS: "rotete onsdag" overskriften er nok absolutt litt rotete :p

Dette er nemlig torsdagstråden, og den ble opprettet ca 0545 av @EndreD på torsdag 4. juni. Endre tittel på tråden, @EndreD ? :)

5. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    79,352
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen! (Torsdag .)
    Jeg er ikke på vei til OSL, dessverre.
    Men straks på vei til jobb i regnværet.

Merker at det er på tide med en reise snart. Det er jo to uker siden sist!

Ha en fin en.

6. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    18,518
    Bonuspoeng:
    183
    Hæppi torsday

Sommerværet har kommet, 12 grader og på nippet til å regne hele tiden.

Slipper å klippe plenen da.

T-2 til tidenes sommerferie.

Skal jobbe 13 skift på 9 uker, 3 av dem er overtid.

Har samlet "røde" dager, og overtidstimer over lengre tid- og i sommer skal det avspaseres.

Blir som en forsmak på pensjonisttilværelsen

Ha en avslappet dag

7. heioghaa

heioghaa Nytt Medlem

Likes mottatt:
    15
    Bonuspoeng:
    3
    God morgen fra vestlandet,

Snart helg, det er fantastisk. Det blir avdelingsfest imorgen i trist og grått vær, men det blir bra uansett.

Prøver å booke siste avgang fra CDG-Norge 20.03.27 etter en tur til Zanzibar, men SAS sier at det var 5 min for lite mellom ankomst og avgang fra CDG. Den var super kjip. Jaja, layover i CDG på en lørdag kan jo være gøy det og.

8. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,645
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdagsmorgen til flokken!

Har egentlig ikke så mye annet å brette ut, halvdel og halvdel skal sammen feire sine felles jubileum på lørdag, så kontoer er tømt, måtte beholdningen holde hele kvelden. Bobler, ja, men økonomien bærer ikke de rette hele kvelden, så folk får ta til takke med lillebroren der.

9. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    19,264
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo Vest.

En uke hund - og barnevakt går mot slutten. Usikker på om jeg hadde søkt på jobben under Ledige Stillinger. Men foreldrene trenger litt alenetid, så det er for et godt formål. Og i morgen bærer det hjemover til eks-forloveden.

T-19 til første flytur til varmere strøk i UK tidssone. Håper cabincrew og SAS blir enige. Ellers kan oppholdet bli lenger enn ønsket.

Tvi, tvi til alle på denne torsonsdagen!

10. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    26,802
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg er et rothode selv, men klarte å rydde opp i dette ;)

11. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    26,802
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra bortekontoret.
    Snitthastighet på sykkelen fra garasjen hjemme til parkeringskjelleren på jobb er 19,0 km/t, som er alt for sakte. Det som trekker ned er å måtte krysse en vei 3 ganger, derav 1 som er lysregulert. Jeg sykler aldri på rødt, selv om det stort sett er god anledning til å gjøre det uten fare for å bli meid ned av en bil/buss.

Anyway, gleder meg til helgen! Festival på nabotomta. Det var lydsjekk i går kveld og det dundrer ganske bra. Love it! Har noen sutrenaboer som helt sikkert ikke er like fornøyd, men det er deres problem.
    Fikk hentet ut festivalbånd i går, så slipper kø. Har begynt å høre meg opp på både kjente og ukjente bands som skal spille.

Ellers er jeg også meget klar for en tur til Køben. I jobbsammenheng riktignok, men gjengen jeg treffer på konferansen er mer å regner som venner enn kolleger. Pluss at det pleier å være gjemt en flaske Oban 14 i minst en ryggsekk når vi farter rundt mellom presentasjoner og social events. Flasken forblir selvfølgelig ikke i sekken.

Ha en fin en!

12. Fleksnes

Fleksnes Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,209
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra KBG. 3 hele uker med arbeid gjenstår før det blir Østerrike GP. Ellers grått og trist og alle planer om gjøremål etter arbeid blir utsatt pga vær.

Flyingdutchman liker dette
  13. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    24,326
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra Værnes igjen. Denne gang som LTG. Har ikke sett verken Anko, buekorps eller konfetti enda.

IMG_5855.jpeg

Ololsen, Eddie47, Berlioz and 2 others like this.
  14. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    887,879
    Bonuspoeng:
    293
    Tror ikke du kommer til å merke noe som helst ....
    Har vært LTG siden 2015 med "høytidelig" velkomstbrev fra dagens Norse Atlantic sjefen .... ingen fanfarer så langt

Del denne siden