Vi er 2 par som har tenkt på og kjøre route 66 sommer 2020(Juni-Juli) ca 2 uker. Så da tenkte jeg at siden jeg er er stolt medlem av dette fantastiske forum som består av så mange reise vante og store orakler som vet det meste Jeg lurer da på følgende ang denne turen. Jeg har da toppnivå Sas mastercard Premium sån at jeg kan bestille biz og pluss til go pris,blir det da mulig for og bestille 4 billetter i biz? eller lettere i Plus? For vi skal fly eventuelt til Chicago og hjem fra LAX eller SFO.Det er vel 330 dager før disse billetene blir lagt ut? Damene ønsker ikke og kjøre hele veien fra Chicago,så da tenkte jeg kansje og starte fra Oklahoma? her trenger jeg noen innspill,Las V må vi innom det samme er Grand canyon plus det andre historiske romantiske flotte steder som de damene kommer til og forlange da Så folkens kom med innspill her
Damene har helt rett, strekningen Chicago - New Mexico er dødskjedelig. Jeg har kjørt USA på kryss og tvers med Harley og mitt favorittområde for en 14 dagers tur med utgangspunkt i Harley er sørvest USA (New Mexico, Arizona, Colorado, Utah, California, Nevada) Alberqueue er fint å starte fra, men det går nok ikke så mange fly dit fra Europa. Et godt alternativ kan være Denver. Dit er det mange muligheter fra Europa og flere alternativer til hvordan oppleve sørvest USA. Med bil kan dere rekke over mer enn med sykkel. Herregud, jeg kan skrive en bok om dette. Det ligger allerede en del anbefalinger på forumet, her f.eks: https://insideflyer.no/forums/threads/roadtrip-i-usa-tips-ønskes.3815/
Da er det vel letere og fly inn til oklahoma da,tenker på flere utvalg av fly? enten fra NY eller Chicago? For vi skal jo fly inn med Sas siden jeg har tenkt til og bruke Sas premium..
Innbilder meg at det går flere fly til Denver og Albuquerque, men jeg tar gjerne feil. Uansett gjør dere noe for å redusere distansen på det kjedelige strekket, det tror jeg er lurt
Men hva med det jeg skrev ang og bruke Sas master premium da? legger dem bare ut 2 billetter av gangen i biz og pluss ca 330 dager før?
Det eneste mønsteret vi har sett er vel at det legges ut 2 biz 330 dager før, ellers er det ren bingo. Som @Travellingalf sier; alt kan skje.