Gratulerer med dagen alle sammen Ha en praktfull dag, la oss håpe det blir den siste i Coronaens klamme favntak. Minnes en 3-4 år tilbake, fruen og jeg fløy Lufthansa F til Singapore og feirer 17 mai før vi hadde Singapore F tilbake. Fantastisk helg
Gratulerer med dagen alle mann Her i Den Arktiske hovedstaden ser det ut til å bli deilig vær og vi speiderne skal gå i et morgentog i byen. Virker som jeg hadde glemt penskoene hos mor så da var det å shine opp mine beste sko jeg har her oppe. Skjorta er stryket selv om det ikke helt ser sånn ut om en ser nøye. Etter morgendagen blir det Champagne frokost med gutta også tar vi dagen derretter. Håper alle her får en flott dag!
God syttende fra Sølvbyen. Hvis Yr får rett blir det en dag i rødt, hvitt og vått. Det er litt tidlig for flaggheising, så det blir gjenbruksbilde fra 8 mai. Da var det dessuten sol, mye triveligere! Ha en fin grunnlovsdag!
Gratulerer med dagen alle. Planen var å tilbringe den på to hjul i godt lag i Nordmarka, men regnbyen Oslo lever virkelig opp til sitt rykte så blir en rolig feiring med god mat istedenfor. Ha det kjekt og god bedring i morgen
Gratulerer med dagen! Første delen av dagen blir tilbrakt på E18 mot Oslo, hva som skjer resten av dagen er ikke bestemt ennå… I 2018 feiret vi dagen på Orkenøyene, og i 2019 var det Hong Kong som var stedet for dagen(LH F ned og TG F hjem). I 2020 og 2021 så var det ikke allverden reising.
God morgen fra solkysten ., Solen skinner, ble vekket av saluttene fra Skansen kl 07 .. godt at noe er som det skal Gratulerer med dagen og la boblene behage ganen
God morgen, og gratulerer med dagen! Flagget skal straks heises, må bare finne flagget først. Har ikke hatt flaggstang hjemme før, så dette kom brått og uventet på oss. (Det hjelper ikke at alt vi eier er i pappesker.) Vi skal starte dagen med en frokost for to, så skal vi ha et lite 17.mai-tog i skogen, med hunden. Så er det mini-feiring med en liten nevø. Nyt dagen, med eller uten regn!
Godmorgen,og gratulerer med dagen fra Havstrilelandet! Kl.8 ble flagget er heist her på godset, og for naboen som dro til fastlandet i går for å være med i båtkortesjen. Vi har ikke skrålende russ i nabolaget, men derimot vårkonsert av både måltrost og svarttrost, - et svært godt alternativ, spør dere meg . Det blir rolig frokost (uten bobler) og så en liten sving på sjøen med båten. Hipp , hipp !
Til lukke med dajen frå eit solbadande Sunnfjord. I dag skal madammen av stad og grille med venninder medan eg og ungane skal vere feire heime. Det gjeld å nytte høvet til å bygge goodwill før neste års IF-tur til HKG. Det vert stas. Dagen vert nok av den bobblefrie sorten. Med mindre eg skal setje til livs Nyetimber-flaska eg har hatt i kjøleskapet i ei lita evigheit. På fredag skal eg fly!
Gratulerer med dagen Første del blir tilbragt på hytta, foreløpig i strålende sol, før man returnerer til en rolig kveld i Trondheim utpå «eftan»…
Gratulerer med dagen! Her tilbringes første del på jobb, så kommer en forhåpenligvis (ønsketenking) hjem til feiringsklart hus! Så blir det valgets kvaler, Coutelas eller Senez til kvelds…? Eller begge.
God formiddag fra Trondheim Gratulerer med dagen Norge og alle forumister i det ganske land Ha en feiende flott 17.mai
Gratulerer med dagen til alle. Striregn og kaldt - kanskje like greit når det er lite feiring uansett, iallefall her i Grenland Så får vi heller gå for sol og yrende folkeliv neste år. Amex feirer 17. mai med å gi meg CT på Premium kortet, da er spørsmålet om jeg skal gå for Elite og hive meg på Billkill toget for iallefall 1 CT til. Nå som vi skal bli vaksinert i løpet av sommeren, må det vel snart være mulig og få brukt poeng snart?
Våknet med feber, vondt i halsen og heftig lungebettenlse.. En kjip start på dagen med to pinner i nesa og en i halsen. Ingen rødvin eller moro her i dag. Skal ligge under dyna å drømme om normale dager, med mye reising! Kos dere folkens
Gratulerer med dagen! Her har en «feiret» med en morgenøkt på hjemmekontoret, for så å gå over i mer huslige tjenester, duker og servietter er strøket og bord er dekket, om noen timer kommer litt familie på søndagsbrunch, og tar jeg ikke feil vanker det både engelske og franske bobler i glasset da
Gratulerer med dagen alle sammen! Regnet høljer ned i Larvik, og det vasstrukne flagget faller snart ned fra flaggholderen. Normalt ville vi strømmet til Larviks stolthet Bøkeskogen sammen med resten av byens innbyggere, men verken været eller smittesituasjonen åpner for noen folkefest. Derimot blir det en hyggelig familiefeiring på en hytte i Stavern. Blir bra der også!