God kveld fra Florida, og snart god morgen til de av dere som befinner dere i Norge - eller andre steder hvor det snart er morgen. Vi har funnet oss godt til rette til tross for storm med mye regn og vind. Har heldigvis vært bedre de to siste dagene. Flyturen med LH gikk fint, til tross for kun 1 times søvn på minstemann. Men han var fornøyd han. Veldig god service fra crew både til store og små.
God morgen fra LuangPrabang, Laos. Her er klokken rukket å bli 07:30 ish og morgenkaffe nytes på verandaen. Vi har forflyttet oss til et koselig gjestehus av god standard til en svært god pris. Beliggenheten er perfekt, i en sjarmerende liten gate. Ha en nydelig søndag
God morgen fra Gdansk! Rimelig greit vær her i dag, shopping ble unnagjort i går og fruen er fornøyd. Nå følger hun med på F1 mens jeg leser. Interessene er kanskje litt krysset i forhold til normalfordelingen av slikt i de fleste forhold. Utsjekk om noen få timer før retur til moderlandet med SAS via CPH. Ha en fortsatt god helg!
God morgen fra Oslo vest. Florida frister, men vi må vente på vår tur. Den kommer til vinterferien. I mellomtiden må vi skrape is Ha en strålende søndag alle If-ere
Florida er bra…..bare så sabla dyrt for øyeblikket. Norges bank må få opp farta med renteøkninger før det blir bedre igjen er jeg redd.
God formiddag fra Kaupanger ! Snart avgårde på nye oppdrag Melder om frost og rim, men heldigvis opplett så snømåken er parkert
God søndag fra Sandefjord Lufthavn Torp. Nå sitter jeg på Widerøe flyet som skal ta med meg til Bergen altså WF414 på 2D og etterpå går turen til Tromsø med WF626 og nødutgang sete. Har vært koslig sørpå. Først konsert med Rival Sons også bursdag til ei ettåring igår som matet Pavlova til bikkja deres hehe. Men nå skal jeg hjem. Krysser fingra for at bilen ikke er taua bort der jeg fant gratis parkering. Gått fint hittil men vi får se. Flyvning nr. 11 og 12 here I kjæm. Lastet ned litt serie å se på fra Netflix. Men ønsker alle her en god søndag
God morgen fra Basking Ridge NJ. Utendørs bryllup i november er ikke egentlig nødvendig, tror jeg. Burde kanskje ikke ha lagt igjen vinterjakken i bilen på OSL likevel. Det vet helt sinnssykt kaldt. Men, litt mat og drikke og svingom på dansegulvet gjorde susen. I dag blir det UA mot Chicago, selvfølgelig(?) med en mellomlanding på DCA. Det var mye billigere enn direkte, så da blir det ny flyplass på listen. Apropos Florida: Fetter som bor i Fort Lauderdale kunne fortelle at det hadde regnet 12,5 inches på én dag. Det er mye.. Satser på bedre vær om en måned, når hele familien skal bort og feire jul. Ha en fin søndag!
Ja, merker stor forskjell fra tidligere år. Kombinasjonen av svak krone og høy inflasjon i USA er ikke akkurat det beste for feriebudsjettet, men med en på 1,5 som ikke klarer å sitte i ro, blir det lite restaurantbesøk og lignende. Kjøpt oss årskort i Zoo så han får løpt fra seg i trygge omgivelser. Det blir vel den største utskeielsen
Ja, det var helt ville tilstander her på onsdag. Veiene var oversvømt, og trær lå strødd overalt. Blåste så jeg var sikker på at taket forsvant. Gikk heldigvis fort over
Klar for turen hjem etter to ukers jobbreise i Asia Pacific. Å kunne reise er i seg selv en fantastisk opplevelse og vil alltid være. Men reisen hjem er den beste Fortsatt god reisehelg
Hallo fra 2D på SK496. Nå skal det mingles i gullstua på ARN før SK737 tar oss tilbake til OSL. 2D da også✈️
God søndag fra sofaen. Dagen har gått med til diverse hygge, noen timers jobb og noen timers ferieplanlegging. Kontrastenes helg, telte 20.000 skritt i går og hittil i dag er jeg sikkert på en hundredel. Får ta en kveldstur og lufte meg litt. Ha en solid en!
God søndags ettermiddag fra Miami Beach. Hjemreise i kveld. Vurderte en tur på steakhouse i dag og, men havnet i 12 timers food coma etter en 1,5 pounder t-bone steak i går. Så blir nok «bare» en Five Guys burgers and fries, legendarisk bra burger! Etterfølges av massasjetime på hotellet før TK loungen på MIA venter. Livet leker!