Søndag! Hei hei fra HKG

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av KatManDu, 19. mars 2017.

  1. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Sitter i SilverKris 1st class loungen i Hong Kong og venter på boarding til ARN. Kaffe og is er god frokost.

    Ha en fin dag videre, med eller uten is eller snø ;)
     
    Last edited: 19. mars 2017
  2. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag kveld fra Panama City! Alle tiders by.
     
  3. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,702
    Likes mottatt:
    5,888
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Loungen i CPH. Endelig tilbake til "decent" kaffe etter en uke i Boston-traktene. Før avgang fra BOS hadde jeg et trivelig opphold i den nye Lufthansa-loungen på Logan. Fløy Go tilbake, men vi ble kalt opp tidlig i loungen, og prioritert boarding fungerte greit.
     
  4. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra sofaen her i nærheten av SVG. Tre uker til familien snur snuten til varmere strøk for en uke. Blir en lang tur med to stop for å komme seg til Spania, men når billettene koste halvparten, så er det greit å ta en liten omvei.
     
  5. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Sørlandet.
    Om ikke lenge skal man igjen opp i luften, og da er "året" komplett :)
    upload_2017-3-19_8-43-12.png


    Ha en strålende dag :)
     
    Markal, DanH, knutfin and 6 others like this.
  6. Ragna Rekkverk

    Ragna Rekkverk Aktivt Medlem

    Innlegg:
    354
    Likes mottatt:
    882
    Bonuspoeng:
    93
    Vi gjør akkurat det samme. Alicante i påsken kostet det vonde ut av øyet direkte fra Stavanger. Lufthansa via Køben- Frankfurt og til Madrid, tre netter på hotell i Madrid og AVE-toget til Alicante kostet mindre og da får vi noen dager med storbyferie på kjøpet.
     
    Petter B-C and Fredrik81 like this.
  7. phileas

    phileas «Thanks upgrade»

    Innlegg:
    647
    Likes mottatt:
    2,944
    Bonuspoeng:
    93
    God dag fra Helsinki Airport. Ferden går videre for å besøke det nye Hilton Hot. I Tallinn. Gleder meg til å teste spaet og besøke gamlebyen som jeg syntes er blant de fineste av de baltiske byer. Hot har fått mye skryt på tripadvisor og ser lekkert ut. Da får vi bare håpe at Diamond kortet gjør nytten sin igjen. Finnair loungen på Helsinki har fin utsikt til flyene, lyst og pent. Ikke veldig imponert av maten som serveres her. DIspenser drikke skulle vært forbudt å tilby gjester. Ønsker alle reiseglade forumfolk en god søndag uansett hvor i verden du er :)
     
  8. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Tre voksne og et barn(ni) SVG-CPH-FRA-VAL kostet kun 13 500kr og da er det 9-17april mitt i den dyreste tiden. Tipper bare SAS flightene ned og tilbake fra FRA koster mer en turen om vi booket disse hos SAS. I sommer blir det muligens Barcelona da vi sparer 2000kr per hode i forhold til ALC. Så blir det kanskje Kenwood er i huset, med bonus poeng i kassen.
     
  9. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,775
    Likes mottatt:
    10,107
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Hammerfest.

    Skal bli godt å komme hjem noen dager, etter først 3 dager i NY etterfulgt av 3 dager med jobb her oppe.

    Blir dog ikke hjemme så lenge, til helgen går turen til Namsos og Trondheim.

    I dag har jeg flyvning nummer 30 og passerer 40 000 km på fly så langt i år!
     
    LN-FHU and Petter B-C like this.
  10. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,036
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    det
    det var kult og møte deg! ;)
     
    RoadKing, LN-FHU and KatManDu like this.
  11. Frank

    Frank EBD, LFC, YNWA

    Innlegg:
    13
    Likes mottatt:
    19
    Bonuspoeng:
    3
    God aften fra sk4038,sk4432 og wf932 , for så en deilig natt på Skytterhuset i HFT, før bhl725 tar meg ut i barenrshavet på to uker all inclusive.
    Fikk foresten gratis vin på svg-osl i dag i go og jeg er bare EBG
     
  12. Petter B-C

    Petter B-C Senior Medlem

    Innlegg:
    1,274
    Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    God, "søndag" kveld

    Shout-out til Hans Christian på Widerøechatten! Hyggelig og morsom kar som sitter 8 minutter på overtid og besvarer pirkespørsmål kun en reisenerd interesserer seg for :D Rett menneske på rett sted! Hold på ham, WF :)
     
    Travellingalf, RoadKing and DanH like this.

Del denne siden