Søndag morgen påsolkysten

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 25. april 2021.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Her på strilelandet har solen nettopp stått opp og det ser ut til å bli en fantastisk dag ... litt kjølig .. 8AAA9344-58C4-424E-923F-3E7E452E7C8B.jpeg

2. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,877
    Bonuspoeng:
    293
    God søndag morgen. Det er jo egentlig kriminelt å våkne så tidlig når man har fri.
    Men, da får man gjøre det beste ut av det. Carpe Diem!

3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,735
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    Kaffe på sengen, mens vinden uker på utsiden. Solen skinner, men det er rimelig kaldt hvis man ikke står i le.. I dag skal jeg gjøre minst mulig.

Nyt søndagen!

4. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,561
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Fritzøe suiten på Farris bad. Blir godt ned frokost på hotellet før man tar en siste tur i spaet. Er det noe jeg har fått sans for med årene er disse spa ritualene, aufguss.

Nyt søndagen flotte forum :)

20210425_083055.jpg

5. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,649
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Lunner oppe midt i mellom Oslo og Gjøvik. Dette blir siste dagen hos dar før turen får videre sørover til Sandefjord.
    Ikke mye mer å medele her så dermed ønsker jeg alle her inne en flott søndag.

Her i Lunner er det slik 16193354920611824338695429544095.jpg

6. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,503
    Bonuspoeng:
    183
    Ser bra ut. Fikk du oppgradert til den suiten? Vi har vært på Farris bad mange ganger, men beste rommet vi har fått er juniorsuite :)

7. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,220
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra et solfylt vestland. Selv om det ser ut som en sommerdag ute, så er temperaturen er noe frisk, 5 grader. Som vanlig der altså.
    Artig å se verdens lengste passasjerrute over oss, fint noen får strekke vingene sine!
    252DF2F4-4D99-40AC-841B-A7EBFF2C6193.jpeg
    Ha en fredfylt søndag.

8. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,153
    Bonuspoeng:
    293
    Ha en flott dag dere. Det blir reiseluksus med Ruter og Vy til Gardermoen i dag.

9. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,735
    Bonuspoeng:
    293
    Ser til min forskrekkelse at jeg har kommet ned i 5-sifret antall EB-poeng etter en bestilling av bonusbilletter i dag. Har litt uro i kroppen på grunn av dette.

10. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,561
    Bonuspoeng:
    183
    Bestilte standard dob.rom under 4x kampanjen i desember. Perfekt timet til dagen etter de åpnet :)
    Ved ankomst ble jeg oppgradert til jr.suite. Liker best de to jr.suitene på hjørnet mot Peppes men de var opptatte. Da betalte jeg en snill pris om oppgradering til Fritzøe suiten.
    Nå er jeg spent på om jeg ender opp med 4x poeng på den totale romprisen.

11. Durek

Durek Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    456
    Bonuspoeng:
    63
    Litt trang i nøtta etter en etterlengtet tur på puben i går :D

Må vel ut å lufte meg etterhvert for å riste av meg hangoveren

12. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag frå Aust-Finnmark!

Det er ikkje mykje som minner om flyturar her for tida, med mindre vi reknar med saltvatnet som tar seg ein tur i lufta:
    20210425_125305.jpg
    Ha ein fin dag, folkens! :)

13. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,635
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag frå Sunnfjord. Leeds - Man Utd på skjermen, arvingen sovande i armane og snart middag på bordet. Lite flyrelatert i dag og. Vi er i det minste ein dag nærare neste flytur og neste IF-tur til HKG. I kveld håpar eg å kunne få tatt meg ei øl. Det hadde vore godt etter gamalt. Fy kor travelt det er med små.

14. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,951
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra Larvik!
    Middag hos svigers er akkurat fortært og snart er det brownies bakt av yngstemann. Det blir deilig!
    Ligacup-finalen på TV nå :)

Amex Elite er bestilt så da begynner straks jakten på 30.000 EB (kampanje til 30/7) og neste CT.

Snart mandag ...

15. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra det sørlandske!
    Dagen har gått med til huslige sysler, flekking av vinduskarmer, hagearbeid, utlegging av trallverk på en uteplass, båtpuss (båten ferdig stoffet).
    Fant et sikrere og mer praktisk arrangement for å få buksert båten fra horisontal del av slippen til den hellende. Båten ( den lille/første) blir satt ut på høyvann i morgen.
    Den store må nok vente til jeg kommer tilbake fra vaksinasjonsturen til Havstrilelandet -altså etter 2. mai. Da blir det kranbil og styr.
    Er såpass godt fornøyd med dagens dont at jeg har unnet meg et glass generver :)

Last edited: 26. april 2021
    Avixlo, RoadKing, Eddie47 and 2 others like this.

Del denne siden