Søndag på overskyet-kysten også. I dag skal det pakkes, så jeg kommer meg avgårde til en annen solkyst, nemlig California. SAS-appen varslet akkurat at det var på tide å sjekke inn, så det er nå gjort. Pakking blir vanskelig, da jeg må velge hvilke gøyale sokker jeg skal ta med.. I kveld går turen til Radisson Blu OSL, og i morgen går turen til LAX via ARN. Kona har fått setet til @Eddie47 på ARN-LAX denne gangen. God søndag!
God søndag Flytoget til OSL nå hvor turen går til New York via LIS med TAP Blir noen ok dager dette Ha en og avslappende søndag
God morgen! Heldig dere som skal ut og fly til USA! Blir nok en stund til min neste USA-flyvning. Oppe tidlig i dag. Apple skulle ringe meg kl1015 men ingenting ennå, og dette tok jeg på alarm for Her blir det å benke seg med sesongstart skiskyting. Pinnekjøttet ligger i vann, gleder meg masse til å spise det senere i dag Ha en fin dag!
God sundag frå lenger nord på Solkysten. Her skin sola, det er fyr i peisen og alle er glade og fornøgde. Kjekt at madammen står opp med arvingen ein gang i blandt. i dag skal eg ta fri frå alt av arbeid. Hadde vore godt med vafflar... God tur til alle som skal fly.
God formiddag fra Oslo. Endelig så godt som frisk etter 5-6 dager med matforgiftning etter et mini-eventyr i Colombia. Nå er det skifte av vinterdekk, klesvask, leilighetsvask og annen indretjeneste på planen. Litt jobb i kveld for å prøve å rydde i en sprengt innboks og en backlog fra helvete. Ha en solid en!
God formiddag fra Kyvi. Dagen har så langt gått med til å være turist, kjørt endel t-bane også. Litt annen utsmykkinger på stasjonene her enn hjemme. Rimelig også, ca 3 kr for en tur, og du kan kjøre så lenge du vil. I morgen er det Chernobyl, privat tur Denne stasjonen tok det to rulletrapper å komme ned til. 4 min og 30 sek reisetid i rulletrapp.
God morgen fra hovedstaden. Her repareres det med en flaske bobler og mat på Mathallen. Hvis noen aner hva som har skjedd di siste to dagene så send meg gjerne en PM. Man ble da vel ikke fyllesyk før?
God ettermiddag fra sofakroken på Grorud. Formen begynner å gå seg til så jeg kan vel snart få kommet med bort på lageret en tur for å hente laptopen sånn at jeg kan få ferdig reisebrevet. Leter febrilsk etter tråden til @Are (?) der vi finner oversikten over hvilke F-ruter som kan bookes med EB-poeng, noen som kan hjelpe meg? Jeg finner den ikke uansett hva jeg søker på...
https://insideflyer.no/forums/threads/f-ruter-som-kan-bookes-med-eurobonus.6578/ EDIT: https://www.google.no/advanced_search?q=site:insideflyer.no Søk via Google, det er enklere enn forumets søkefunksjon.
Det ble jaggu litt sol her på østkanten (av landet) også. Forøvrig er jeg litt usikker på hva tittelen på tråden egentlig betyr?
God aften fra sofaen Fyr i peisen og noe kaldt å drikke. Full avslapping før morgendagens alarm skal starte sin sedvanlige tortur og få i gang uka med et smell -T