Flott å kunne starte søndags-tråden fra dusjen i TAP loungen. Å synge i dusjen er en knallstart på dagen! God søndag alle sammen
Jeg har ikke benyttet stopover muligheten, men hører at andre har fått ganske flotte hotell inkludert, feks Don Pedro. Litt rapportering fra oss som har reist så langt finner du her https://insideflyer.no/forums/threads/tap-portugal-business-osl-lis-bos.8951/page-2#post-162227
God morgen fra Arlanda. Vel plassert i flyet på vei hjem og ved ombordstigning ser jeg at SK849 er codeshare med Ethiopian. Trenger de det når de flyr samme ruten selv en times tid tidligere?
Hod morgen fra Radisson JFK. Klar for å være turist en dag på Manhatten. Ikke så fornøyd med flybytte på returen, skulle opprinnelig fly LH A380, men ble endret til 747-4 for et par dager siden. Hadde forhåndsbooket seter i 2 etg til ingen nytte Turen er forøvrig eco.
God morgen fra Philadelphia. Ut på tur i USA denne langhelgen og nå tar turen seg tilbake til Los Angeles via Denver ✈️
God ettermiddag fra en solfylt Værnes! Er straks på vei med DY til hovedstaden, hvor det visstnok bøtter ned i dag. Uflaks med reiseretningen, men helgen har i alle fall bekreftet minnene fra barndommen om at det alltid er sol i Trøndelag! Ha en fin avslutning på helgen!
Det har sluttet å bøtte ned, så ingen fare Over til noe helt annet. Hvor lang tid må det gå før en koffert går fra å være forsinket til å være borte?
God kveld fra hovedstaden. Her var man så "heldig" å være ute å gå når himmelen åpent seg så nå henger klærne til tørk og planene om å gå ut igjen for å stemme i dag ble lagt på is. Får heller gjøre borgerplikten etter jobb i morgen! Resten av kvelden tenker jeg tilbringe i sofaen med litt fotball på tven også håper jeg det ikke skal regne like ille i morgen som de bygene som kom i dag... Nyt søndagskvelden alle sammen
God ettermiddag fra TRD. CRJ til OSL er neste flight, parkerte leiebilen fra Avis i god tid så det ble tid for ett stopp i bollebua
God søndag fra SAS Café Lounge på nye Flesland! Må si at jeg er helt satt ut av hvor fint det har blitt i forhold til den gamle terminalen!
God søndags kveld fra Arlanda. Jeg er på vei tilbake til Oslo for ny uke med jobb, denne flyvningen blir litt spesiell siden det er flyvning 45 denne kvalifiseringsperioden. Kjære sølvkort, du var kjekk å ha de siste to årene, men nå ønsker jeg gullet velkommen! En stor takk utrettes til alle forumister som har støttet opp om denne galskapen. Ha en flyvende kveld!