God morgen fra Danmark. Går i dag inn i mitt siste år med rett til ungdomsbillett. Trist. Ha en fin søndag!
Er ikke synd på deg Jeg ble først skikkelig reisekåt ETTER jeg var fylt 26 (dessverre fikk jeg ikke oppleve Japan til 2,5-3k). Fikk en skikkelig godt priset tur (31 dager i USA 14 dager før avreise, t/r 3k). Så du har fått en god del billigere reise på vei til LTG enn det jeg får
Solkysten kan i dag melde om sol og skyfri himmel. Tanker går til de stakkarene som var med Etiopian sin flygning fra Addis til Nairobi i dag. Forferdelig ... !
Helt forferdelig... 737 med 149 pax, og 8 kabinansatte. https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/ng34RL/passasjerfly-styrtet-paa-vei-til-nairobi Vi får håpe i det lengste, at noen klarte seg.
Er ikke engang første max8 som lander uventet tidlig.. Lion Air Flight 610. Ellers, god morgen fra Sørlandet. Solen skinner endelig! Kanskje vi ser en vår i horisonten.. Er lei av vinter
God morgen fra rett utenfor OSL. Det har sluttet å snø, sola skinner og det blir skitur. Grattis med dagen til @mathiasfe Ingen flights før onsdag planlagt, det blir greit nok.
God søndag fra hovedstaden! Solen skinner, og påskestemningen trenger seg på. Dessverre skal det snø en hel masse til uka. Jeg er klar for vår! Snart ut i Bærumsmarka med hunden. Helgen er dessverre snart over, men neste helg er det doble poeng på SAS MC! Det er jo noe å se frem til.
God søndag fra Nordens Paris Her skjer det ikke mye idag, men på en annen side så er det bare 17 dager igjen til min neste flytur Ha en god søndag da folkens
God sundag frå Sunnfjord. Snart ut på trilletur i sola med junior medan madammen lagar lammegryte. Neste veke vert bra med både trippeltrumftorsdag og doble poeng på SASMC til helga. I tillegg skal det hoggast ved og utsikta skal betrast.
Yo fra Oslo. I dag, som de fleste andre dager, er det bedre å gå på ski enn å se på ski. Tankene går selvfølgelig også til alle på ET302
God søndag fra det østfinnmarkske! Her var man oppe før fanden fikk kirkeskoene på beina for å ta seg en liten skogtur, dog er kanskje ikke Varangerhalvøyas skog spesielt imponerende: Legg merke til einerbusken rett bak skistaven. Den vil jeg tippe er 30--40 cm høy, noe som nesten kvalifiserer til betegnelsen 'tre' her i høgget. Ha en fin søndag -- med eller uten trær rundt deg
God søndag fra Warszawa. Vind og litt surt, men ikke noe hinder til å sjekke ut noen fly. Kun timer til neste flytur. JAK-40
Stappa fullt i LOT biz loungen, bitte litt bedre plass i LOT Elite loungen ... Er det rart jeg drikker.
God ettermiddag fra Senator lounge München. Dårlig vær her også. Personalet sier en del flyvninger kan bli uten catering. Ingen fare, her fyller vi opp så det holder på forhånd. Fasinerende by. Tydeligvis ingen hindring at det ikke er oktober. Her kjører lokalbefolkningen på med lederhosen og litersglass likevel.
Ikke noe bedre på CPH, stappa fullt i 2.etg. Når lokalet samtidig ser ut som det har vært vorspiel på kontoret, så var valget enkelt å gå en etasje ned igjen ...
God kveld fra hovedstaden. En strålende flott søndag i Nordmarka, flott vær og føre for en skitur i dag Ellers lades det opp til ny arbeidsuke i sofaen nå i kveld med minst mulig planlagt, så får vi se hva den kommende uken bringer... Nyt søndagskvelden folkens