Søndagen er her

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 22. nov 2020.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,183
    Likes mottatt:
    869,718
    Bonuspoeng:
    293
    Solkysten har bittelitt sol
    CFD61A92-53E9-4B9B-BF80-F0F75E273DA4.jpeg
    ... og jeg har fått hjelp av barnebarn til å henge opp lysrekke på terrassen AA3595BB-18C3-4CED-AEE2-ADE100F7A2C1.jpeg
     
    Upsaker, funkenstein, EndreD and 6 others like this.
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,902
    Likes mottatt:
    57,544
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra solfylte Viken.
    Dagen i dag er brukt til å se på tv, og å bære ved. Nå er over 1 pall med ved i hus, så det blir en stund til jeg må bære inn mer fra låven.

    Nyt søndagen!
     
    Upsaker, funkenstein, EndreD and 4 others like this.
  3. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Var en nydelig morgen for litt dronefotografering.
    55C8C1AD-396D-427C-8706-207A56270442.jpeg
    Av annet flyrelatert så fikk jeg årets første CT i går etter at jeg betalte for et kommende opphold på Maldivene i mai 2021.
    Sun Syiam Velu Reef.

    Og i løpet av uka som kommer håper jeg at kommunen sender vedtaket som er gitt på disp.søknadene mine til fylkesmannen. Nå er det bare fire uker siden vedtaket ble fattet. Jeg vil bygge hus. På LNF, for tett på vassdrag og for høyt ihht planen. Men har fått disp. på alle tre.
     
  4. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Go sundag, vore ute og løpt i snøen og opna likegodt siste vinflaska frå Australia til pizza’n måtte sjå gjennom vinsamlinga mens ein lagar ferdig reisebrev. Byrjar og blir skral den samlinga etter eit år med meget lite reise....
     

    Attached Files:

    Last edited: 22. nov 2020
  5. Calling

    Calling Senior Medlem

    Innlegg:
    995
    Likes mottatt:
    8,986
    Bonuspoeng:
    163
    God kveld fra Oslo. Kjørte en tur på måfå i dag. Vått, folketomt og trist på OSL.
    20201122_121436.jpg
     
    Earl, Upsaker, snus_mumrikken and 3 others like this.
  6. funkenstein

    funkenstein Senior Medlem

    Innlegg:
    1,014
    Likes mottatt:
    6,506
    Bonuspoeng:
    183
    Kveldshilser fra hovedstaden!

    Her har det vært en fredelig søndag, med lite aktivitet annet enn en lang og god spasertur, etterfulgt av noe av det beste i verden: nystekte vafler!

    I kveld ble det hjortestek akkompagnert av en god Barbera d’Alba. Og siden morgendagen er fridag, nytes nå skotske dråper med god samvittighet!

    Sånn ellers? Ja, det har jo vært en artig dag på foppallfronten: Vål’engas damer sikret seg plass i cupfinalen, og i kveld tok Glimt endelig det velfortjente seriegullet. Begge prestasjoner fortjener en gratulasjonsskål, så her køyer vi ikke riktig ennå…
     
    Earl, Calling, holmen and 2 others like this.

Del denne siden