God morgen fra 1C på DY1550 til Budapest. Avgang 07.00 er egentlig altfor tidlig men litt må man ofre for en uke i favorittbyen. Ønsker alle en finfin dag.
Solkysten på en søndag! Det burde vært 5-10 grader varmere, men verdens vakreste by viser seg fra sin beste side. Frukttrærne blomster og vårens farger og dufter gir naturen en fantastisk glød. Det er godt det er helg!
God morgen fra Oslo vest. Det ble markedsdag i går så mulig jentene vil til Tusenfryd i dag Ha en flott dag i solen alle IF-ere
God morgen fra SK4621 på vei til Barcelona. Der venter noen dager jobb og minst en fridag, kanskje to. Reiser med en kollega som har funnet en kreativ måte å bruke den elektroniske bagtagen i rimowaen sin.
God sundagsmorgon frå Sunnfjord. Sola skin og alle er glade og fornøgde. Snart skal mor (bestemor) og bestemor (oldemor) vitjast. T-15 til LAX. No nærmar det seg f*** meg egotripp! Då høver det seg å sjå Peppa Gris-episodane når dei er i Sambandsstatane.
God morgen, solen skinner! Og jeg er blitt skikkelig forkjøla. Jaja. Håper jeg orker en tur i skogen. Ha en friskere søndag!
Ser selv at jeg glemte det og ingen andre bonus nisser har husket det bortsett fra @Eddie47 sitt flagg. God frigjøringsdag alle sammen, la oss alle heise flagget
Tilbake i innlandske skoger. Møtte akkurat vaskeren i innkjøringen, så nå blir huset rent. Tenker jeg skal streve meg til å lage en presskanne med kaffe og så hive meg i boblebadet. Fin dag med frokost på Comfort Karl Johan. Komfy lite hotell med en fin liten utebar i smuget. Nå var tempen så fin at det satt folk der helt til midnatt når de stenger. Ble god mat x 3 og mye øl ute i går, så det var egentlig hva dagen gikk til. Var innom Kød og de hadde god mat og drikke. Avsluttet matdagen på indiske restauranten i 2. etasje for Svanen cocktailbar. Ha en super dag!
Går ikke. De er kun interessert i å skrive dersom kvinner er gravid. Noe så sensasjonelt som en mann som er gravid hører ikke til deres målgrupper. De slengte på røret til meg i går da jeg sa jeg hadde en historie å dele fra strømkrisen (de håpet på inkasso-offer, da det eegentlig var det de hadde bestilt). Da de fikk høre at jeg hadde tegnet fastpris la hun på før jeg rakk å forklare meg. Ble sint hun. VG er en avis uten ambisjoner. De skriver om symtomet på toppen, men ikke sykdommen bak. Hverken tid, gidd, eller kompetanse til noe slikt. Jaja. Det var dagens utblåsning.
God søndag! Snødde bort i dag tidlig på golfbanen... Været i Trøndelag er forferdelig Sitter inne med en kopp kaffe nå å undersøker Etophian.. noen som har testet ut deres 787 eller A350? Ser ut som eneste mulighet for å komme seg til Asia i august...
Bildet fra i dag kunne likegodt vært en kopi av bildet fra i går. Strålende sol men litt kaldere. Løpetur, bilvask, handle mat og avslapping i sola har stått på programmet. Og snart blir det minigolf og Burger King med gutta. Ikke så ille søndag egentlig. Ha en fortsatt flott søndag! T-6 Kiel med CL (10-årstur med minstemann. Han vet ikke at vi har «fått» oppgradering til 5* lugar. Det blir nok stor stas.) T-13 LHR og siste runde PL i Liverpool
God sondag frå Level 33 i Singapore. Blei ferdig på jobb i dag, den daglige løpeturen gjennomført. Byrjar å bli vant med klimaet, men reiser heim i morgon kveld/natt. No nyt eg øl & burger på det som skal vere verdas høgaste mikrobryggeri.
@Upsaker Har fått biz seter med Ethiopian 787-9 Arn-Add. Vet du om det er noe "bedre" enn 787-8? Eller er de like inni? Mvh haifinn
Vi fløy 787-9 LHR-ADD og 787-8 ADD-ARN hovedforskjellen er at 787-7 ikke kan legges helt flat som seng. En liten vinkel må du leve med, jeg følte jeg skled ned mot fotbrønnen støtt å stadig og sov nok ikke så godt som jeg gjorde på 787-9 som kunne legges helt flatt. Diverse andre forskjeller er det jo også, blandt annet vil 787-8 føles mere åpent og dermed mindre privat. 787-9 første bilde og 787-8 siste bilde.
@Magnus1001 Tusen takk. Vi er satt opp med 787-9 begge veier. Skal videre med ET 737-800 til Seychellene- du har vel ikke tilfeldigvis bilder av biz setene her og?