SAS sin julekalender tilbyr i dag 50% på bonusreiser i alle klasser til USA. Rabatten lar seg kombinere med SAS MC nivå så en t/r i Business til USA ender på kun 30.000 EBP Gjelder reiser i perioden 1. januar-29. februar 2024. Bestill senest: 5. desember 2023 kl. 23.59 EDIT: Ser ut til å kun gjelde New York, San Francisco, Los Angeles, Chicago og Washington
Meget bra! Lurer på hva er det minste en kan gjøre med eksisterende bookinger for å trigge rekalkuering av poeng?
Du kan ringe inn og be de gjøre poengtrekket på nytt. Krever at du møter en grei agent, men jeg fikk gjort dette på en hel mengde bookinger sist de hadde en lignende rabatt. Rapporter fra den gang sa at det ble vanskeligere utover dagen, men det er jo ting som dette som er grunnnen til at "agentrulett" er et ord
Det har forsvunnet veldig mange seter den siste timen etter det jeg kan se. Finner en og annen til Chicago, men til både New York og Washington som har hatt ganske mye ledig disse datoene er det lite å finne nå.
Har fått til å "endre" på nett til samme flyvninger før.. men har også vært borte i at det ikke har funket
Flere enn meg som har problemer med å få opp tilbudet? Får ledige bonusseter, men ikke til 50%. Er innlogget
Jeg ba dem flytte på en tilknyttingsflight pga en ruteendring. Men agent kommenterte at det var lurt jeg ringte for å få rekalkulert poeng pga tilbud.
Mener å huske at man tidligere kunne bare gå inn og trykke på endre booking og velge de samme datoene i bestillingen så ble den kalkulert automatisk på nytt?
Jepp, men får "Internal error" Har snakket med fem stk nå og alle sier enten at det ikke er mulig eller at de ikke får lov til det. Ofte først det første, og så det siste når jeg insisterer…
Du må huke av for å endre begge veier for å komme forbi "internal error". Det fungerer å velge eksisterende flyvninger for en av veiene, mens du må finne nye ledige seter for den andre.
Er en enveisreise, funker ikke uavhengig av om jeg velger samme dato eller en annen dato. Alternativet er kanskje å ringe inn og endre en tilslutningsflight, og betale 1500 kroner i gebyr for å spare 30.000 poeng. Og få mye lengre mellomlanding. Da går kanskje vinninga opp i spinninga…