SAS fra LHR til OSL idag 2,5 timer forsinket. Mer enn hele flighten i tid.
Kall meg gjerne snobbete, men SAS er så sykt lite elegante. Har ikke noe med forsinken å gjøre.
Eller for å si det på Drammen norsk: de er stein harry.
Dette var en SAS Connect flight i dag, OSL-LHR, over 2 timer forsinket som sagt.
Jeg er ikke egentlig snobbete, men forventer riktig service class når jeg flyr biz. Flyr hele tiden med andre selskaper også, dermed er det bare naturlig å sammenligne biz mot biz
Drink order, all good
Men så gikk det down hill. Her er presentasjonen av retten:
"A chocolate cake, slaw, and a kind of gnocchi"
En ellers veldig kompetent crew lead i bizzi som sa alt dette, han var proff og effektiv. Men hvem starter med å presentere desserten?
Pax to hakk bortenfor på rad 1 (pga sperret midtsete) mister kniven sin i midtsetet og vil gjerne ha en ren kniv. Han spør høflig og ryddig, og samme sjef for cabin sender beskjeden videre til et annet crew medlem. Hun bare, kjapt etterpå, roper ut i kabinen “who dropped their knife?” Ikke akkurat funny for han som måtte rekke opp armen…
Damen på raden bak sa “I wanted vegetarian”. Crew member: “they're all vegetarian meals”.
No shit, Sherlock. Det kunne jo alle se. Jeg hadde akkurat fått det samme på rad 1, og det var triste greier. Se bilde.
Jeg ba ikke om vegetarianer mat men fikk som alle andre 100% veggie, hvor osten som jo alltid er god smeltet, var det eneste bittelille protein elementet der alt annet var 100% karbo, billig, og stort sett bare hvetemel i bunn og grunn.
De var rause på champagne, det skal de ha. Men verdien av biz var nær 0.
View attachment 171248
View attachment 171249
Vis alt...