SAS flight tilgjengelig på ebookers.com men ikke på sas.no

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Fnate, 26. mars 2015.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Gjorde en SAS booking i går. Enveis til Amsterdam om en drøy uke.

    Fant ikke morraflighten til Amsterdam på sas.no, og KLM flighten er for tidlig for min døgnrytme. Så jeg gikk på ebookers.com for å sjekke hva som gikk.

    Der fant jeg SAS flighten som bookbar. Helt grei pris også.

    Ikke nok med det. I bookingprosessen fikk jeg t.o.m spørsmålet: "vil du oppgradere til PLUS for kr 400,- og få gratis mat + 200% eurobonuspoeng?"

    Men det virket pussig at den kun var ledig hos ebookers. Noen ganger kan man se det på hotell, men trodde ikke bookingmotorene sikret seg flybilletter proaktivt?

    (billetten er nå utstedt og jeg kan søke den opp på sas.no for å reservere seter etc)
     
  2. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,902
    Bonuspoeng:
    113
    Har opplevd tilsvarende på avganger som ikke dukker opp i det heletatt på SAS og Lufthansa sine sider, mens ebookers og lignende har tilgjengelighet..
     
    Fnate liker dette
  3. Salvador

    Salvador Medlem

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    175
    Bonuspoeng:
    43
    Får du lov til å reservere sete på flight bestilt via ebookers? Jeg booket SAS via en tredjepartside nylig, da jeg søkte opp flighten på sas.no og prøvde å reservere sete (er EBG), fikk jeg noe som "ops, det ser ut til at du ikke har bestilt billett hos oss, ring kundeservice etc.."
     
    Fnate liker dette
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Jepp. Jeg fikk velge sete på sas.no

    Var vidåpent på flere rader PLUS
     

Del denne siden