Skal til CPH i morgen. Har de fortsatt 2 rom med senger på SAS CPH loungen? Har prøvd å google men ikke funnet noe svar.
Ja, var der for ikke lenge siden. Seng+dusj+toalett. Du får låne nøkkel mot fremvisning av boardingpass. Er et krav om at du må ha gullkort.
Når vi først er inne på temaet, kunne det være interessant å høre andres erfaringer med hvor ofte disse er henholdsvis ledig og opptatt. Fikk låne et rom da jeg kom ca kl 13 på en tirsdag i slutten av august. Spurte da om jeg bare hadde flaks, eller om de normalt er ledige. Fikk til svar at de er utlånt stort sett hver dag. Dette er eneste gangen jeg har spurt, så har ikke noen "statistikk" slik sett. Hva er andres erfaring? Hva er sannsynligheten for at minst én er ledig når man kommer?
Prøvde å låne et for ca 1 år siden men da var det kluss med dyne-servicen på CPH så ingen rom kunne brukes.
De to rommene ligger i Gold-delen av loungen. Vi (familien på 4) fikk et rom i slutten av August 21, en gang på formiddagen. Da var det første rommet allerede opptatt. Det var gull verdt etter å allerede ha gjort unna 2 flights før 10:30 og 6 timer layover til neste flight
ROMMET inneholder seng+toalett+dusj som jeg skrev. Business-loungen har egne dusjrom. Dette er altså to forskjellige ting som ligger to forskjellige plasser
Ja, er der jeg var i dag for 3 timer. Tok med meg litt mat og drikke inn. Helt topp Nå flyr jeg med SAS C A350 over dammen. Veldig god service nå, varme nøtter også
Noen som har, eller har sett og kan linke til et bilde? Har aldri oppdaget dette i CPH gull etasjen, men har ikke lett veldig grundig heller. Sier selvsagt ikke at det ikke finnes, men er mest spent på hvordan rommet er?
Veldig decent hovedrett. Smakte den bra? Mer i tvil om resten, og ville nok gjerne heller hatt et utvalg av litt mer enn to oster for å slippe den store klubben av en generisk gouda der.
Ikke verdens beste bilde, men ca sånn er utsikten fra badet inn til soverommet. Utgangen ut til Loungen er til høyre bak dørkarmen.
Jeg har litt flere bilder av soverom i gullstua i CPH, tatt for et par år siden. To rom, høyre side rett frem der du kommer opp trappen. Sitteområdene er rett utenfor, og det var svært lytt. Allikevel en god mulighet for en blund i relativt rolige omgivelser, og veldig greit med tilknyttet bad. Får håndklær, men utover såpe i dusjen er det ikke noe toalettsaker eller lignende.