Til alle som ikke har fått mailen fra SAS MC sjekk junk filteret på mailen. Mye som hoper seg opp der.
Nå har du misforstått. Det er maks £1000 per transaksjon, ingen grense på antall transaksjoner eller totalbeløp.
Under forrige kampanje (midt i desember) kjøpte jeg vinduer for 50.000. Nå skal jeg kjøpe vinduer for 75.000 til. Det blir helt klart 14.2.... er i Miami da, men kona løser det vel.
Det har du rett i. Jeg leste det som £1,000 innenfor 14 dager som det faktisk står men det kan også tolkes slik du beskriver det som jeg er enig i at høres korrekt ut. Det står: Go Back in Time lets you switch your card for purchases up to £1,000 within 2 weeks. Da er det kortets limit som er begrensningen og som for blue er £2,000 per dag og £5,000 pr mnd. Ved å fordele transaksjonene over de tre dagene vil man dermed kunne time travle (nytt verb) inntil £5,000 i løpet av en slik kampanje. Da vil maks effekt bli ca 8250 ebp gitt at man har nok spend de 14 dagene.
Begrensinger i forbruk, også på et blåkort, kan økes etter kontakt med kundeservice basert på tidligere forbruk selvfølgelig. Så det kan bli flere EB poeng.
Noen erfaringer rundt det å leie bil med denne kampanjen? Henter ut bil den fredagen, leveres inn på søndagen. Oppgjøret pleier ikke å komme før noen dager etter. Vil jeg få doble poeng på oppgjøret hvis jeg bruker kortet til reservasjon på fredagen?
Ja, så lenge du drar kortet på fredag så skal det være registrert. Selv om beløpet blir trukket fra senere.
Huff, det er for lite med 14 dager! Kona er på Island på jentetur og da «mister» jeg 2 dager med dameshopping som kunne vært timetravlet (årets nyord, ref en annen tråd)
Det hadde vært noe det, må kanskje dele opp handelen i 5000 like store deler, og mulig vinne sunnhets lotteriet 5x2
De er "unike" så ikke noe link å dele. Har du sjekket på profilen din at du har huket av for å motta e-post fra sas med reklame? Den må være huket av, men det er uanz for seint for denne kampanjen.
Sjekka «mine opplysninger» på nettsiden. Under der det står politisk person og lagre, er det en litt skjult link «innstillinger for kommunikasjon». Sjekk at tilbud på epost er huket av