Dette har hendt meg på tidligere kampanjer. Har da sendt henvendelse til kundeservice, som har sett at kjøpet ble gjennomført ila. kampanjen og godskrevet poengene
Nei nå skal dere høre.. SEB kansellerte et større innkjøp jeg hadde den 14. uten noe grunn. Dette var etter at firmaet hadde sendt pakken i posten... Jeg fyrte av en mail og lurte på hva i huleste de dreiv med! Så var innkjøpet tilbake igjen etter 2 dager. Makan til oppførsel.
Det var ikke bare reservasjonen som forsvant grunnet «timeout» på antall dager, og leverandør som var litt treg med å belaste endelig beløp/kjøp?
Jepp, samme skjedde her. Fikk en mail om at de så at kjøpet ble gjort i løpet av kampanjen, og fikk poengene
Her mangler enda to kjøp, venter på at dem skal tikke inn før æ henvende mæ til kundeservice. Fire større kjøp som e belastet fredag og foreløbig kun 2/2 som er bokført ... Kjenner de her kampanjene tar på nervene!
Her er alle kjøp registrert 2 ganger, doble poeng er dermed sikret. Til og med alle Curve TT er tatt med
Samme her. Poengene skulle visst dukke opp i neste månedsperiode. Kudos til SASMC-kundeservice for kjapp (og positiv) tilbakemelding
Ingen kan vel si noe sikkert, men det har pleid å være en februar-kampanje, ja. I fjor kom mailen 20. januar, for kampanje som startet 11. februar. Så de ga med andre ord 3 ukers varsel sist gang. Og så langt har det ikke dukket opp mail hittil i år. Så da begynner det å haste med mail fra dem hvis kampanjen skal introduseres med noen ukers varsel.
Ja det har pleid å være 3 ukers varsling men for kampanjen 24-27.11.22 varslet de den 10.11, altså 2 uker før. Så en mulighet for at det kommer en mail i morgen med info om en kampanje 17-19 feb.
Kan det tenkes at dem drøye med doble poeng kampanjer til etter April? Ikke sikkert dem har lyst til å dele ut så masse statuspoeng...
Ja, selv om vi som bruker bonuspoengene ofte ser på dem som "monopol-penger", så er det jo faktisk en direkte kostnad i kroner og øre for SEB å kjøpe poengene fra SAS. Dermed kan det absolutt tenkes at de ikke legger kampanje-oppå-kampanjen. EB-programmet, som er et eget AS eid av SAS, går jo med supre resultater nettopp fordi SAS har mange kjøpere av poeng. Og at de tydeligvis selger dem dyrt nok (selv med kvantumsrabatter til SEB, DNB og Amex mfl) til at de koster flyselskapet langt mindre å betale for billettene som kundene kan få kjøpt for poengene enn det de solgte poengene for til bankene og andre.