SAS og Etihad opptjening

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av turaga008, 08. juni 2024.

1. turaga008

turaga008 EBD | OWS | *AG

Likes mottatt:
    170
    Bonuspoeng:
    43
    Hei,

Med SAS og Etihad sin codeshare, er det slik at man manuelt må maile inn til Etihad kundeservice for å få registrert sine reiser og eventuell EB opptjening? Eller er det mulig å få knyttet EB-kontoen sin til Etihad slik at dette går automatisk? Har lett en del rundt på Etihad sin nettside, men god info er vanskelig å finne.

Takk! :)

2. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,041
    Bonuspoeng:
    293
    SAS EuroBonus: Etihad Airways

Du legger inn ditt SAS nr ved bestilling og sjekker at det er registrert ved innsjekk.

Ps, det ser vel ut som om det kommer bedre opptjening for Etihad fremover, så det kan være verdt å sjekke når det bedrer seg hvis du planlegger å kjøpe billetter hos dem.

turaga008 liker dette
  3. Schlandy

Schlandy Veteran

Likes mottatt:
    4,602
    Bonuspoeng:
    113
    Pass også på hvis du skal innen om Etihad lounger at de ikke roter med FF info. Måtte selv erfare på den hårde måte at de er ganske hissige på at registrere eget program på billetten.

turaga008 liker dette
  4. turaga008

turaga008 EBD | OWS | *AG

Likes mottatt:
    170
    Bonuspoeng:
    43
    Skjønner, men det skal også være mulig å registrere SAS-reiser i Etihad Guest programmet for litt passiv opptjening der har jeg skjønt? Jeg har sendt de en mail og hørt, men kanskje dette blir bedre i fremtiden når det blir forbedret fremover.

5. a3t

a3t Medlem

Likes mottatt:
    207
    Bonuspoeng:
    43
    Reiste med Etihad t/r til Abu Dabi i forbindelse med tur til India sist uke.

EBD lå inne, men hvor lang tid går det før poengene kommer? Og er det bonuspoeng eller statuspoeng jeg får?

Del denne siden