Hvis noen er i markedet for alarmer, så kjører SAS og Verisure en kampanje hvor du kan du tjene 25 000 Ekstrapoeng: "verisure. no/sas-eurobonus?utm_medium=sas&utm_campaign=al_sas_eurobonus&utm_source=alliance&utm_source=sfmc&utm_medium=email&utm_campaign=230427_OO_Verisure_NO_S_EB&utm_term=&utm_id=232685&sfmc_id=58472388&Type=OO&SubType=Verisure&FreeText=EB&sfmc_mg=9fd68880-114b-4db0-a68e-2c5d39ddfd18"
Noen som vet hva månedsabo ligger på her typisk for en helt vanlig enebolig? De oppgir ingen satser på siden.
Ca 500 kr pr måned for tre år siden. Ble lei av stadige prisøkningen, og forsøkte å forhandle frem en bedre avtale. De var litt for trygge på seg selv, så jeg sa opp avtalen. Sektor Alarm var mye mer lydhøre, installerte alt gratis og ga en månedspris på 400 kr som har stått stille i tre år.
Vi betaler i underkant av 600 kr. Hus på 350 kvm, med masse sensorer og duppeditter. Vi er veldig fornøyd. (Har jobbet i Sector alarm, og vil aldri komme til å anbefale alarm derfra..)
Trikset er å si opp. Jeg betalte 399,-. Fikk da etter noen uker tilbud om 299,-. Takket nei. Fikk et par uker før avtaleutløp tilbud om 199,- uten indeksregulering samt alt nytt utstyr til innkjøpspris. Like under 400 m2 og fullt av utstyr.
Verisure har jeg hatt i noen år, men da de begynte å ta betalt for å komme og skifte batterier, selv om man betaler en stiv pris per måned fant jeg ut at det var nok. Koblet ut og plukket ned utstyret, og det er noe de ikke de ikke oppdaget. Skulle være sabotasjealarm, men om den har responstid på 5 dager, så er det ikke bra nok. Tok kontakt med de og sa ifra at jeg forventer at de merker det dersom hele alarmsystemet blir utkoblet/borte… Kan altså ikke anbefale de.
Fikk et pristilbud for to uker siden, før dette tilbudet kom ut.. Det var det dyreste av alle(SectorAlarm,Verisure,Homely). Ser bla. at instalasjonsprisen i tilbudet er vestentlig høyere en hva jeg ble tilbud :
Hadde Verisure her også men det ble veldig lite brukt da vi har småbarn. Anbefaler heller å automatisere hjemmet selv med kamera, sensorer, dingser og oppsett. Kanskje ikke billigere men veldig morsomt
Noen som har sjekket bindingstiden med dette sas tilbudet? Vi hadde verisure i fjor men sa opp 31.12. Vurderer å hoppe på dette tilbudet om prisen og bindingstiden er ok.
Vi har i utgangspunktet satt bindingstiden til 12 mnd. Den kan bli kortere, men ikke lengre. Bare å hoppe på NB: Jobber i Verisure som ansvarlig for kampanjen.
Nå ville plutselig Verisure ha en 2k for å bytte hovedenheten til en ny en som støtter 4/5g. Likte heller dårlig at de skal ta betalt for dette, så hva er alternativene? Sector Alarm med cashpoints?
Verisure med ny kampanje der man får 35.000 ekstra poeng. Noen som har meninger om dette er en bra deal? https://www.verisure.no/sas?camp=al...&sfmc_mg=8df894eb-0345-411f-95f1-b2f884fa19f3
Jeg syns faktisk denne var ganske bra så kommer mest sannsynlig til å kaste meg på den. Beste dealen jeg har sett fra den kanten
Uten å drive veldig mye reklame for andre alarmselskaper, så kan man få bedre pris hos Homely. Mnd abb 199 + evt leie av utstyr. Og etter 36 mnd eier man utstyret selv, og leien bortfaller. Utstyret kan monteres selv, og da sparer man ytterligere 2999 ift Verisure. Skal man ha montering så er det 1500. Jokeren her er Doorman dørlåsen, som er en bra bonus. Men eier Verisure den også? Synes ikke det sto helt tydelig i tilbudet.