SAS Oslo - New York 8/3 til 11/3 (hjemme 12/3).

Tråd i 'Reisedeals' startet av Brunello, 04. mars 2018.

  1. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Har en billett jeg dessverre ikke får benyttet. Selges høystbydene (spar meg for skambud). Koster 600,- å endre navn. Send PM om noen er interessert.

    SK0907 ut, SAS Go.
    SK0908 hjem, SAS Go.

    6000 EB-poeng.
     
    Shyneno liker dette
  2. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,758
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Er du sikker på at det ikke er 600kr hver vei? Alle endringer og refunderinger er i følge vilkårene hver reiseretning.
     
  3. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,803
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    Det er isåfall noe nytt. Betalt 600 for tur/retur tidligere.
     
  4. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,758
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Det er forhåpentligvis riktig, jeg så bare dennne nederst i billetten min angående endring. Kan godt hende navnebytte går under andre regler:

    Endringer: Det er tillatt å endre bestillingen mot DKK/NOK/SEK 600/EUR 65 per reiseretning og person. Ved eventuell oppgradering til høyere billettklasse vil forskjellen mellom betalt billett og høyere billettpris legges til.

    Refundering: Billetter kan refunderes mot DKK/NOK/SEK 600/EUR 65 per reiseretning og person før avgang. Billett og innenlands/internasjonalt tillegg er ikke refunderbare etter avgang.
     
  5. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    Kan det være fordi du reiser på ungdom?

    Endringsgebyr i Go er 600,- per reiseretning. Men "fuglan veit" om SAS definerer endring av navn som en endring, eller om det kun gjelder endring av avreisetid:rolleyes:
     
  6. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,667
    Likes mottatt:
    32,524
    Bonuspoeng:
    293
    Dette er rimelig tvetydig, men slik jeg leser det, så er ordlyden reiseretning/person, hvis du f.eks vil endre fra 10:50 avgangen til 12:05 avgangen, da blir det 600 pr pers for den endringen. Hvis du vil endre også returen fra 16:40 til 22:05 så blir det tilsvarende 600 pr pers for returen.
    Det bærer på ingen måte noen logikk i at du dersom du endrer navnet på EN person men ellers ikke endrer ruta på noen måte, så skal du betale 600 pr strekning denne personen flyr. Det får da jammen være måte på griskhet.
    Hvis det er tilfelle, ville jeg involvert forbrukerrådet, for det er en urimelig avgift.
     
    GinTonic liker dette
  7. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Hm, jeg fikk beskjed om at jeg bare fikk igjen ca. 300,-..
     
  8. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,803
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    Det stemmer nok. Tipper de vilkårene ovenfor er fra en Plus-billett.

    Er ganske sikker på at 600 kroner for navneendring er for hele turen. Navneendring er ikke det samme som «endringer».
     
    Upsaker liker dette
  9. knutfin

    knutfin Medlem

    Innlegg:
    362
    Likes mottatt:
    290
    Bonuspoeng:
    63
    Det var 600kr for hele turen senest i januar hvertfall.
     
    Upsaker liker dette

Del denne siden