hva er gebyret for å avbestille Sas Plus Saver i Europa? Finner bare at det opplyses om gebyr, men ikke hvor mye.
Jeg kansellerte SAS Plus saver til PMI senest på lørdag, fikk beskjed at det var gebyr på 600 kr pr billett.
Reglene er ganske enkle: Saver-billetter kan aldri refunderes kostandsfritt. SAS Plus og SAS Business - uten noe Saver bak - kan fritt avbestilles. Dog ikke fritt ombookes til hva-som-helst uten å betale eventuelt mellomlegg for en dyrere billett. For å slippe det må må man legge på Full Flex i navnet på Go/Plus/Business-billetten.
Hva er egentlig gebyret ved avbestilling av billetter til USA da? Hadde en business Saver til Miami i sommer som måtte avbestilles så prøvde å finne ut av det, men klarte ikke å finne noe skriftlig på nettsidne. Men heldigvis for min del ble det noen ruteendringer slik at jeg slapp unna uten gebyr. Men syns SAS er svært lite opplysende om hva gebyret deres er. Burde kommet frem når man bestilte og fikk oversikt over billettypene.
Mener å huske at det er 300 EUR. Det kan jeg være enig i. Det er for så vidt lett å se hva slags billettype man booker, men hvis det er en avgift der er det ikke så lett å se hvor høy den er.