Sas plus servering

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Smurfboy, 20. okt 2024 kl 13:54.

  1. Smurfboy

    Smurfboy Medlem

    Innlegg:
    119
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    Blitt lite fly siste årene og merker innsparinger ved at sas plus hverken har gratis setevalg eller wifi lengre. Lurer på hvordan serveringen er på langdistanse nå? Er det «fri flyt» eller er det sånn at man får et glass til maten?
     
  2. casperfaarlund

    casperfaarlund Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    Ikke prøvd Plus på longhaul men du får (ish) fri flyt av drikke&snacks på europeiske Plus flights, så antar det er fullt mulig å bestille seg mer gjennom en lengre flyvning og.

    Eneste endringen jeg har merket siste årene i Plus er maks tre enheter alkohol på flights til og fra Spania og andre "turist"destinasjoner. Personlig erfaring tilsier at dette håndheves fra alt ifra en krass "husk at det er max 3 enheter" ved første bestilling, til nærmest drikkepress etter jeg sa jeg skulle rett på en fest på kveldstur hjem fra Malaga.
     
  3. Nordlands

    Nordlands EBD

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    2,803
    Bonuspoeng:
    93
    Det er ganske fri flyt, men i Plus på langdistanse har de nå et opplegg med drikkeservering før måltid hvor man på en gang må bestille alt man ønsker å drikke før, til og en god stund etter måltidet. Deretter tror jeg man ev. må plinge for mer.

    Vedlagt bilder fra CPH-IAD i august. Behagelig tur med 2 seter for meg selv, fikk flyttet sete et par timer før avgang. Kunne nok bestilt mer, men tok det rolig med 2 bokser Mikkeller og et par glass juice + vannflaske som lå i sete.

    Drikke og nøtter:
    20240809_132309.jpg

    Hovedmåltid 1 time etter avgang:
    20240809_135404.jpg

    Lett måltid 2 timer før landing:
    20240809_132325.jpg
     

Del denne siden