SAS Silver - Avis kupong

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av sovehue, 14. aug 2019.

  1. sovehue

    sovehue Medlem

    Innlegg:
    186
    Likes mottatt:
    576
    Bonuspoeng:
    93
    Ble nylig SAS Silver og fikk da en kupong fra Avis sammen med det nye kortet. Det ga 3000 ekstra poeng ved neste leie. Skal hente bil om et par timer og har selvfølgelig klart å glemme denne kupongen hjemme. Antar at alle får samme kode, noen som har denne og kan ta bilde eller sende koden. Enten her eller på DM.
     
  2. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    AVIS (RABATTKODE K126200)

    Edit: Du finner alltid alle kodene på SAS sine sider under medlemsnivåer.
     
  3. sovehue

    sovehue Medlem

    Innlegg:
    186
    Likes mottatt:
    576
    Bonuspoeng:
    93
    Takk, men det er ikke denne jeg mener. Det var et eget skriv i brevet som ga 3000 ekstra poeng. Måtte vises frem når man henter bilen, men håper de aksepterer en digital versjon med koden.
     
  4. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Ok, da får vi satse på at den digitale versjonen fungerer. Eventuelt kan du prøve å sende den inn i ettertid.
     
  5. sovehue

    sovehue Medlem

    Innlegg:
    186
    Likes mottatt:
    576
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har ikke digital versjon. Det er det jeg etterspør her. Den må vises frem ved henting. Så håper noen andre har denne.
     
  6. ChrisTW

    ChrisTW Aktivt Medlem

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    463
    Bonuspoeng:
    63
    Kanskje ikke samme tilbud som du fikk i posten, men Hertz har uansett en 3000-poeng kampanje gående nå som du kan benytte deg av.
     
  7. sovehue

    sovehue Medlem

    Innlegg:
    186
    Likes mottatt:
    576
    Bonuspoeng:
    93
    Som nevnt så skal jeg hente leiebil hos Avis om et par timer. Så kampanje fra Hertz er ikke så interessant i den forbindelse.
     
  8. OyvindN

    OyvindN Skydiver

    Innlegg:
    442
    Likes mottatt:
    3,052
    Bonuspoeng:
    93
    Fruen fikk akkurat Silver, denne lå sammen med kortet:
    upload_2019-8-14_15-45-52.png
     
    sovehue, Gullars and RoadKing like this.
  9. sovehue

    sovehue Medlem

    Innlegg:
    186
    Likes mottatt:
    576
    Bonuspoeng:
    93
    Se der ja! Takk :)

    Så denne rett etter jeg hentet bilen. Måtte uansett tilbake til skranken på togstasjonen da de ikke hadde noen å rapportere tilstand på bilen til der den sto parkert. Håpløst opplegg.

    Fyren hos Avis virket ikke helt happy med å legge inn koden. Skjønte ikke hva det var og var litt småirritert.

    Så får vi se om det blir noe poeng på meg. Krangler fortsatt med DNB og Avis om poeng fra leie i mars!
     
  10. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,260
    Likes mottatt:
    22,038
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg fikk en lignende slik tilbake i tid..Samme opplevelse,avis skjønte ikke hva det var,aldri sett før påstod de.. Skyldte på sas siden det var de den følgte med(sas sølvkort) Slik gikk det,sas pekte på avis,avis pekte på sas.. Jeg ga meg ikke og det var faktisk sas som utbetalte poengene
     
  11. sovehue

    sovehue Medlem

    Innlegg:
    186
    Likes mottatt:
    576
    Bonuspoeng:
    93
    Spurte Avis før jeg fikk svar her:

    "Vi ønsker å bekrefte at vi har mottatt din henvendelse og at vi bestreber oss for å undersøke dette innen en periode på 10-15 dager."

    o_O
     

Del denne siden