Me krever enorm mykje, men me er ein gjeng med enorme forventninger. For eigen del så er har eg yrkesskade der eg starter på 100 % og trekker frå det som avvik. Det blir ganske negativt. Men har no hatt nokre turer med bolaget i C på lh, og er særs nøgd. Eg er elles EBD, og sjølv om eg har litt å seie på EDB til bolaget, så er eg stort sett nøgd når eg får prate med ein person face to face, eller på diamant-eposten. For min del, som kanskje normalt flyg nok til EBG, så er eg særs nøgd med opptjeningsmoglegheiter, kredittkort(jamfør tildømes DK) og at eg kan få FP til å funke om eg følger nok med. Ingen aktuell problemstilling for meg å gå over til Oneworld, sjølv om biz i EU er bedre der.
SAS sin underleverandør har funnet koffert min og sendt den til Hong Kong. De klarer ikke lever raskt nok i Singapore eller Frankfurt. Så de skal holde kofferten min og sende den til Tokyo. Så får vi se om det går. Men de har faktisk lovet å lever e på hotell på riktig dato... Nice jobb SAS.
Tidligere har jeg måttet ringe for å få kansellert og refundert bonusbilletter. I dag klarte jeg det helt fint på egen hånd på nettsiden. Enkelt og greit både for meg og SAS. Poengene kom tilbake på kontoen umiddelbart. Skatter og avgifter tar vel noen dager, men det har det jo alltid gjort.
Å fly med SAS når Sandra jobber i kabinen fortjener plass i skrytetråden. Makan til service og fyrverkeri av en dame skal man lete lenge etter.
Litt mange emojies? Dette var harmløst Spurte indirekte om fikk mer måltider, snack,drikke eller dessert? Hva som gjorde det så bra?
Jeg synes jeg fikk uttrykt alle følelser og tankerekkefølge som for gjennom hodet jeg. Og jada, vi skjønte alle hva du spurte om. Det er bare noen av oss som er åpne for tolkninger.
Må slenge meg på skryt av dansk gull-mail, etter å ha prøvd noen ganger på å redusere ventetid på CPH på vei hjem fra ORD nå til helgen, sendte jeg en mail dit, og saken ble ordnet, fra fem timer venting til 1:10 - fantastisk! Som en ekstra pynt på kaken ser jeg at setene vi er satt opp på er A+C så mitt opprinnelige forsøk på seatblock er tatt med over
Haha, både å ta bilde og å evt poste bilde hadde vært upassende. Hun er norsk og i 30-årene. Du ville visst hvem det er om du har flydd med henne, så stor er forskjellen til resten. Hun var forresten i velkomstkomiteen på forrige EBD-treff i Oslo.
Fikk tilsendt bagasjekvitteringer på mail idag, inkludert strekkoder og greier. Det synes jeg var en liten, men fin forbedring. Ser den kom fra SAS Labs, husker ikke om jeg har gjort noe spesielt for å «melde meg på» slikt, eller om det gjelder for alle...?
De begynte å komme til meg senhøstes mener jeg. Eller var det rett etter jul? Uten at jeg er påmeldt noe som helst. Likte foresten at det er link ( som jeg ikke fikk til å virke skikkelig på nettsiden til SAS) hvor en kan melde bagasje savnet.
Skal jeg få skryte av SAS så er det avbestilling av bonusreiser hos andre *A-selskap. Poeng på konto med en gang. Avbestilte en bonusreise kjøpt med Avios hos et OW-selskap forrige uke, og det er andre gang på rad at jeg måtte henvende meg til BA for å be de få fingern ut. Begge gangene hadde refusjonen "failet"
Jeg opplevde slik melding første gang i fjor sommer. Meget praktisk. As SAS Labs, det er en funksjon hvor man melder seg som prøvekanin i appen. Usikker på om dette gjelder alt eller bare app relatert.
Kom fra ACL til OSL i går klokken 17.10, og da alle må sjekke inn kofferten på nytt grunnet ekstra pass kontroll var sjansen nesten null for og nå flyet til BOO klokken 17.30. Fikk beskjed om bare forlate kofferten som ennå ikke var kommet på båndet, og komme meg fortest til utgangen. Måtte innom sikkerhetskontrollen, så var fremme med gate 15 minutter etter at flyet skulle ha dratt. "Vi strekker oss langt for gode kunder" fikk jeg beskjed om ved gate. Følte meg nesten som en "pandion" medlem når jeg kom omsider til flyet . Dette var siste fly til BOO, så all honnør til SAS!
Fikk oppdatering av SAS app nå. De har nå lagt til funksjonalitet så man kan også reservere sete for mindreårige. Så bra
Etter eit lite innlegg i tråden 'Kundesørvis EB Gull – en illusjon' kom eg på eit par ting som kunne passa i denne tråden òg: Å fly med Rolf U. er alltid ei oppleving. Han tar seg tid til å småprate med absolutt alle ombord. Og han deler ut sjokolade til dei som følgjer med under sikkerheitsdemonstrasjonen. Han trur eg er i stand til å bringa fram eit smil hos alle. Uvurderleg! I tillegg har eg hatt glede av å fly med Anne. Ho var så fantastisk at eg skreiv eit lite dikt til henne som slutta omtrent slik: Når kabinen styres av Anne blir det trygt å lande. Ingen stor lyrikk, men det spreidde glede og det var målet.