SAS/Star Alliance business til sørstatene

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av hairvik, 09. juni 2019.

1. hairvik

hairvik Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Skal bruke en CT på tur til sørstatene nå i september. Hvilken sørstat er forsåvidt uinteressant, men sliter med å finne business billetter på star alliance fra Bergen. Noen erfaringer/tips? Villig til å bytte utreise flyplass.

2. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,634
    Bonuspoeng:
    183
    LH flyr vel til Texas meinar eg. Må vere råd å finne eit par selskap som flyg til Atlanta. IAD ligg, i alle fall geografisk, i sørstatane.

Eg ville søkt på SAS Star Alliance Award søkemotoren eller AwardFares etter billettar dit du vil.

3. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,628
    Bonuspoeng:
    183
    LH med A380 til IAH bruker jo være plankekjøring om du har litt fleks på datoene

4. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
  5. a3t

a3t Medlem

Likes mottatt:
    207
    Bonuspoeng:
    43
    Er det ikke mulig å fly til f.eks New York, og videre med United?

6. Fiskefjes

Fiskefjes Nytt Medlem

Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    13
    Jeg fløy til Atlanta med Air Canada i november. Ble to stopp i hhv LHR og YYZ.

Siste leg var i økonomi og halvkjipt, men C med Air Canada fra LHR i en splitter ny dreamliner var helt konge.

Hjem igjen fløy jeg ATL - FRA med LH C. Det er vel raskeste rute til sørstatene med Star vil jeg tro :)

7. bombusfervidus

bombusfervidus Veteran

Likes mottatt:
    6,088
    Bonuspoeng:
    183
    Wide-body C hele veien til destinasjon er ofte foretrukket.

8. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,366
    Bonuspoeng:
    183
    Eg vart litt satt ut av at det var ikkje så farlig kva sørstat? Det er litt avstand mellom Richmond og Austin!

For min eigen del, så ligg Virginia og besøk på ein del slagmarker inne på to do lista, men då skal eg fly til IAD

9. Forc

Forc Nytt Medlem

Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Flyr med LH til Dallas av og til, pleier funke rimelig bra. Bare pass på så du slipper unna United på hjemveien eller mellomlanding i f.eks chicago og så United resten av veien. Amerikanske flyselskaper er rett og slett ufine å fly med hvis du er høyere enn 180cm. Anbefaler helt klart å fly LH helt til endestasjonen direkte fra Munchen eller Frankfurt.

Del denne siden