Ser SAS har innført nye billettyper Go Smart Bio og Plus Pro Bio, som inkluderer kostnad for 50% biodrivstoff og gir 400 grunnpoeng ekstra sammenlignet med hhv. vanlig Go Smart og Plus Pro i Skandinavia og 700 i Europa. I tillegg på reiser gjennomført frem til 31.aug gis det ytterligere +450 grunnpoeng. https://www.sas.no/bio/ Eksempel OSL-TRD, med EBD bonus:
det var litt klikk i starten tror jeg, hvor du kunne gjøre kupp og få tak i BIO billetter til samme pris som plus, sånn ca men faktisk besdre opptjening. nå derimot har sas IT ordnet opp og en tilfeldig reise jeg akkurat kikket på viser at BIO "tilbudet" er fler ehundre dyrere enn en plus pro billett. det blir jo bare for dumt
I tillegg er det poeng-rabatt for følgende destinasjoner og tider: https://www.sas.no/special-offers/poengrabatt/
EBG får rabatter på å kjøpe billetter, mens jeg fikk denne: (I følge SAS er Palanga i Polen. Det er ett av reisemålene man får rabatt til. ) Edit: ser jeg ble slått på målstreken.
Stusset på det samme. Fruen som har gavegull kan kjøpe med rabatt, og jeg fikk som deg kun EB tilbudet (som for øvrig ser ut til å gjelde alle).
Merkelige greier. Men, kanskje de ser at jeg ikke trenger mer poeng, så det er ikke nødvendig med betal-kampanjer.
Akkurat nå får du doble EuroBonus-poeng og opptil 20 % rabatt når du bestiller hotellopphold med vår hotellpartner hotels.com. Tilbudet gjelder når du bestiller i perioden 9.–23. mai 2023 og gjelder for hotellopphold i perioden 9. mai–23. november 2023.
Fint med 2x EB poeng,men. Som alltid har de ikke lov til å gi rabatt på kjede hoteller. Er det ikke på tide at OTA´s skriver dette med mega stor skrift på toppen,og ikke gjemmer det bort i T&C. Trist at alle skal være så skurkete det går ann uten å bli skurk.
https://www.sas.no/special-offers/poengrabatt/ POENGRABATT PÅ BONUSREISER La poengene dine ta deg med på din neste reise! Nå får du 25% poengrabatt på utvalgte reisemål. Den enkleste måten å få et godt tilbud på en ferie er å få rabatt på en bonusreise. Og barn i alderen 2-11 år får 50 % rabatt på poengprisen. Hvis du er EuroBonus Sølv-, Gull- eller Diamantmedlem får du også EuroBonus-fordeler på bonusreiser med SAS, selv om du reiser i SAS Go. Du vil se poengrabattene når du logger inn på din EuroBonus-konto. Bestill: 27. juni – 3. juli 2023 Rejseperioded: 1. september – 30. november 2023 Fra: Norge Til: Manchester, London, Brussel, Paris, Milano, Amsterdam, Düsseldorf, Berlin, Dublin, Aberdeen, Gdansk, Warszawa, Hannover Poengrabatt: 25% i SAS Go Bonus og SAS Plus Bonus Begrenset antall plasser. Rabatten gjelder tur/retur. Skatter og avgifter tilkommer.
Ser ut til at det står feil på den siden, går man videre til bestilling står det: "25% off selected European destinations with travel between Aug 1st-Nov 30th"
STORBYPULS FRA 439:- Er det på tide å oppdage en ny by? Da bør du benytte muligheten nå når vi har våre beste priser til byer som New York, Tokyo og Berlin. Ta en klassisk roadtrip langs den amerikanske vestkysten, og oppdag byer som San Francisco og Los Angeles. Eller dra på en langhelg til en av verdens mest romantiske byer, Paris, og nyt en lang frokost på det lokale boulangeriet og avslutt dagen med en spasertur langs Seinen. Men ikke vent for lenge, for tilbudene gjelder bare til 28. august. Reiseperiode i Europa: 18. september 2023 til 18. mai 2024 Reiseperiode Nord-Amerika og Asia: 1. november 2023 til 18. mai 2024 Bestill senest: mandag 28. august 2023 Avbestill kostnadsfritt innen 24 timer etter bestilling.
Selv om jeg har god tid på meg helt frem til 31 mai, så lurer jeg på hvordan jeg billigst mulig kan sikre 15.751 grunnpoeng på flyvninger på så god tid? Er det noen forslag på dette da?