Poengrabatt på bonusreiser La poengene dine ta deg med på din neste reise! Nå får du 25 % poengrabatt på bonusreiser til/fra London, Helsinki, Gdansk og Tallinn. Tilbudet gjelder enveis- og tur/retur-reiser i SAS Go Bonus og SAS Plus Bonus. Og som vanlig får barn 2–11 år 50 % på poengprisen, selv på allerede rabatterte priser. Bestill senest 28. oktober 2024 Rejseperiode: 1. november 2024 – 28. februar 2025 Poengrabatt: 25% i SAS Go Bonus og SAS Plus Bonus Begrenset antall plasser. Rabatten gjelder tur/retur. Skatter og avgifter tilkommer. https://www.sas.no/special-offers/poengrabatt/
Kommer opp med rabatterte priser i dag i hvert fall og veldig god tilgjengelighet begge veier i hele kampanjeperioden.
Dvs, ser kun rabatten hvis jeg velger Oslo-London. Søker jeg med retur, så forsvinner rabatten på utreisen også
Det var det jeg gjorde, men rart det er ekskludert fra retur reiser. ikke slikt for Tallin og Gdansk.. Trenger litt justeringer fra SAS-IT
30 % POENGRABATT PÅ USA & TOKYO Nyttårsforsetter om flere treningsbesøk er selvfølgelig bra for kroppen. Men du må trene sjelen også! Så lov deg selv en flying start på året med en reise til Tokyo, New York, LA, Chicago, Boston, San Francisco, Washington eller Atlanta med 30 % poengrabatt. Du kan alltid ta med deg treningsbagen. Reis: 1. januar – 28. februar 2025 Bestill senest: 7. november Barn mellom 2–11 år får 50 % rabatt, også på kampanjeprisen. Begrenset antall plasser. Skatter og avgifter kommer i tillegg.