Da er jo poenget egentlig borte. Grunnen til at mange av oss sendte til dk, var at i motsetning til sine svenske kolleger så yter de service. Etter at Vibeke sluttet der ble den dessverre dårligere i Danmark også, men de svarte på henvendelser frem til sensommeren/høsten 2021 da de fikk beskjed fra sine svenske kolleger om å ikke hjelpe nordmenn og at norske kunder ville kun få svar fra no-epost.
Meget mulig at danskene er service-innstilte. Jeg er i alle fall fornøyd med hjelpen jeg har fått når jeg får svar fra no-mailen. (Ikke ofte jeg tar kontakt på mail lenger) Jeg har i all fall gått over til telefon hvis det er noe som haster eller at jeg vil ha bedre kontroll.
Hvorfor sender du til dk-mail da? Enig i at epost har blitt mye dårligere, men det var jo sånn at de svenskene som betjente den norske eposten var vanskelige å ha med å gjøre, mens i Danmark fikk du helt fantastisk god service frem til i fjor.
Av gammel vane. Når jeg har sendt mail til dk-mailen et par ganger, foreslår mailprogrammet dk-mailen hver gang jeg taster "go" i mottakerfeltet.
Spesielt.. Skulle tro de har glemt å legge inn rabatt på dette, da det ikke er noen åpenbar grunn til at de skal ha det slik..
Der er vi enige, men det er uansett en forbedring fra tidligere kampanjer hvor det måtte være tur/retur for å få kampanjepris.
Har ikke fått mail, men ser på hjemmesidene at det er kampanje til Nord-Amerika. Relativt greie priser i Go. Har ikke sjekket andre klasser
Let your points take you there Lyst på en miniferie å se frem til denne vinteren? Benytt anledningen til å gjøre noe spennende på nært hold. Akkurat nå får du 25 % poengrabatt* på dine reiser til Bergen, Stavanger, Trondheim og Tromsø. Gjelder både enkelt- og tur/retur-reiser i SAS Go og SAS Plus. Benytt sjansen til å besøke familie og venner, eller bytt by for noen dager. Som vanlig får barn 2-11 år 50 % på poengprisen, selv på allerede rabattert pris. Begrenset antall plasser. Skatter og avgifter tilkommer. Bestill senest 20. november 2022 Reiseperiode: 1. desember 2022 – 31. mars 2023 Ingen startdato spesifisert enda, men kommer vel i løpet av uken.
Hvilken reise/ klasse er å anbefale for å oppnå diamant? Hadde en runde til MIA sist runde det var tilsvarende tilbud, kom fryktelig nære bare med den.