SAS Upgrade

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av lundt, 28. febr 2018.

1. view

view Veteran

Likes mottatt:
    2,073
    Bonuspoeng:
    113
    Dette er den nedjusterte poengopptjeningen man får på SAS Upgrade, før endringen fikk man jo full pott for den nye bookingklassen i stedet.

RoadKing liker dette
  2. LaDuden

LaDuden Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,653
    Bonuspoeng:
    93
    RoadKing liker dette
  3. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,888
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg må fly mer så jeg får med meg slikt mens det enda er nytt :)

4. mariusberg89

mariusberg89 Senior Medlem

Likes mottatt:
    159
    Bonuspoeng:
    43
    Skal fly til Narvik på fredag.
    Ikke den lengste flyturen men hadde vært digg med fasttrack og lounge.
    Er ikke jeg som har kjøpt billetten så tenkte jeg skulle prøve å oppgradere med poeng / by men ser det ikke går på denne ruten. Kun utlandet? da er eneste muligheten å betale ved å endre billetten?

5. oalex

oalex Medlem

Likes mottatt:
    274
    Bonuspoeng:
    53
    Noen som har opplevd å bli nedgradert på bekreftet oppgradering?

SVG-CPH-MIA booket i SAS Plus Bonus, oppgradering bekreftet avreisedag, poeng trukket fra konto og ved innsjekk fikk vi boarding-kort med seating i Business.

SVG-CPH ble kansellert grunnet teknisk og vi ble booket om til neste avgang til CPH. Fikk telefon fra Ground Handling på SVG, bagasjen lå på bagasjebåndet. Måtte sjekke inn på nytt, samboer fikk standby til CPH og vi fikk tildelt seter i Plus til MIA. Pratet med Diamond Support som bekreftet at vi hadde Business på CPH-MIA og at vi ville få nye boarding-kort på gate på CPH. Den gang ei, når vi kom til CPH var det fullt i Business, så det ble Plus over til USA.

Sendte epost til Diamond DK og fikk svar at de sannsynligvis hadde kansellert innsjekk for å skrive om billettene ifm kanselleringen og at oppgraderinger da ikke lenger er gyldige.

Noen som har borti liknende? Begge reisende er EBD.

Last edited: 28. nov 2023
  6. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    2,974
    Bonuspoeng:
    93
    Det er en SAS flygning ja? Jeg kan i hvert fall by på oppgradering på en Go Light billett jeg har OSL-AES neste fredag, men mulig det ikke tilbys om det er lite ledig i Plus. Du kan jo alltids bare betale deg inn i lounge, fasttrack sparer sjeldent mange minutt på norske flyplasser..

Last edited: 28. nov 2023
  7. interface87

interface87 Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Noen som vet om man kan bruke to forskjellige EB kontoer og oppgradere fra Plus til Business i gaten/loungen/skranken? Bestillingen er gjort på samme PNR. Vi er to personer, men ønsker å bruke våre egne poeng til å oppgradere.

Maggie liker dette
  8. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,888
    Bonuspoeng:
    293
    Det mener jeg å ha hørt at skal gå bra.

9. Xaantiam

Xaantiam EB n00b

Likes mottatt:
    371
    Bonuspoeng:
    63
    Noen som vet hva prisen er for å oppgradere med poeng fra Eco til Plus på flyplass for reiser til/fra USA?

Del denne siden