Jeg kansellerte i alle fall en SAS VIP Plus til HKG før jul og fikk da "bare" igjen (en del av) avgiftene. Men siden dette uansett var en stor del av totalsummen så var ikke tapet så stort akkurat.
Noen som klarer å finne vip-pris til Wien fra SVG? Jeg får bare feilmelding. Jeg får kun opp Wien hvis jeg søker fra København. Forøvrig virker det som om det begynner å minke på fristende destinasjoner/priser nå.
Noen som har tips hvor jeg kan få inn 6000poeng+ 25% jeg får som EBG på en dag. Ser at det jeg finner med tilbudet går korteste vei. Har sett på Hamburg og Gedansk.
Fikk booket en tur til Los Angeles for småpene 5600kr tur retur i PLUS, meget fornøyd. Aldri sett LA priset så lavt i Premium eco før. Tur retur i september.
Jeg må bare si, setter meget stor pris på at SAS sender Friends & Family tilbudene til EBD(G). Fikk email på mandag, og familien ser allerede frem til mange spennende flyturer vi ellers ikke hadde kjøpt (de fleste hjem til München). Og for undertegnende blir det en ekstra "NFL opportunity" (Miami Dolphins 08.10., Plus til MIA for 6500). Like!
Langhelg til Tokyo.... Mye fly, og kun to dager der, men blir nok bra. Reise i pluss for 6600 per pers. Meget fornøyd P.
Ser ut som det fortsatt er mye bra å få tak på her. Klarer bare ikke å bestemme meg for hvor jeg skal dra og når...
Har tenkt til å bruke helgen på booking av billetter. Hvordan er det med plusgrade på VIP billettene? Akkurat som vanlig? Så man får poeng for oppgradert billett? Og kan man oppgradere umiddelbart, så man er garantert biz, og hvor mye poeng må man ut med da?
Ser ut som det virker som på vanlige billetter. Jeg fikk i alle fall lagt inn bud på en av turene jeg har kjøpt.
Har bestilt en HKG tur for senhøsten (tor-søn) i VIP-Plus. Tilgjengelige plusgrade minstebud til biz er pdd. NOK3700/EBP25000
Da er min første IC MR bestilt. 15. - 17. september til Hong Kong. Trd - Hkg t/r i Pluss til 6700 kroner.
Det irriterer meg at SAS ikke vil selge meg MLA-ARN-OSL-KRS, men isteden prøver å selge meg MLA-MUC (med KM/Air Malta), og deretter SAS på MUC-OSL-KRS. Datoen er 19. oktober. Jeg får fint opp routingen på Berg-Hansen multi city søk (2586 kr for vanlig SAS Plus), samt Widerøe sitt avanserte søk, men der er det jo ingen F&F kampanje... Er det noen her som har noen triks for å få opp den routingen på F&F kampanjen?
Kun SK metall, ja. Får ikke opp den ruta på vanlig sas.no heller (ikke bare F&F). På deres Corporate booking tool kommer den frem om jeg velger et annet flyselskap enn SAS under Avansert, men ikke om jeg velger SAS eller lar det stå blankt. Tipper det ikke er noen måte å få sas.no til å vise den, dog. Om ingen her har noen hemmelige triks?
Litt vel mye, og kommer garantert til å få litt pes fra fruen Reiser alene: Bergen - Hong Kong (Plus) 09.09. Retur to timer etter ankomst Bergen - Hong Kong (Plus) 21.10. Retur to timer etter ankomst Bergen - Hong Kong (Plus) 10.02. Retur to timer etter ankomst Og med fruen: Bergen - Tokyo (Plus) 23.11. Langhelg Bergen - Washington 08.03. Langhelg Så får satse på rask og enkel innsjekk i HK på returen. Er innsjekk på mobil godkjent der? P.
Du får si at du ofrer deg på all disse turene slik at det blir nok poeng til å oppgradere på NRT turen. Ser ut som du sikrer deg Diamant kort på disse turene.