Hvis man booker reise for 2 voksne og 1 barn nå på Vip salget. F.eks t/r i minus. Ser vip hverken i minus eller i pluss er refunderbare. Hvis en av de to voksne ikke får fri fra jobb, nærmere bestemt mor. Kan far å sønn fortsatt reise på guttetur eller blir det krøll med bookingen med bare 2 av 3 reisende ?
Det går helt fint. Du avbestiller kun den som ikke reiser. Jeg hadde spurt i chatten om å dele bestillingen i to PNR eventuelt gjort to bedtillinger og så avbestilt den billetten som ikke brukes.
Sas Plus VIP er refunderbare (i Europa, ikke IC). Av en eller annen grunn står det at de ikke er refunderbare på sas.no, men på sas.dk, sas.se, flysas.com samt om klikker deg inn på de fullstendige billett-reglene står det at de er refunderbare. Og som Fredrik sa så er det ikke noe problem å splitte i to PNR og så avbestille den som ikke kan reise.
Altså, jeg sliter med å fortelle at jeg har bestilt EN tur til Hong Kong. Noen bestemmer selv ser jeg....
Scheiße **#$!!#** Trodde AKL turen i biz med 25t turnaround var ekstremsport, men dette *toppa-heile-driden* Vurdert en SQ-MR i stedenfor?
Du kommer til å bli bra lei av den samme maten og de samme filmene SAS bytter de ikke akkurat ut hver uke. Dette er faktisk galskap, herlig galskap
Finner fortsatt greie VIP-priser, men det begynner å bli utplukket på enkelte destinasjoner. Har fortsatt ikke klart å rote meg til og booke noe enda.
dæven døtte dette er over hode ikke irriterende........ Og enda mer irriterende er at jeg tidligere valgte billett, fylte inn alt inkludert kort og trykket betal. Da stoppet hele dr*itten opp og billettene var borte
Den meldingen, betyr det at det ikke er flighter på den dagen du søkte på? Dersom de vil selge flere billetter, burde de jo foreslå en dag i nærheten med ledige billetter.. Jeg hadde en del problemer med å booke billetter i går. Flere ganger ble nettsiden stående og laste i evigheter, etter at jeg hadde valgt flighter.
Plukka akurat opp eit par billettar til Amsterdam i oktober, posisjoneringsflightar til Qatar-Tokyo-salget som var i januar. Ellers vert det nok ikkje til at eg slår til på noko meir her.