Scwindel und bedrag?!

Tråd i 'Bonushjelp' startet av luftbusspassasjer, 09. april 2016.

  1. luftbusspassasjer

    luftbusspassasjer Luftbusspassasjer

    Innlegg:
    83
    Likes mottatt:
    58
    Bonuspoeng:
    18
    Hei, jeg har lyst å dra i gang en tråd om tilbud som ikke tåler nærmere ettersyn i sømmene. Det e rmange av dem og det er nok mange av oss som har gått fem på...:rolleyes:

    f.eks Tanum lydbokklubb lover her https://onlineshopping.flysas.com/no/shop/7351/tanum-lydbokklubb reklamerer for at du skal få 844 eurobomuspoeng per kjøp. Det er ikke sant, Du får kun for velkomstpakka. Til gjengjeld binder du deg for 12 måneder og må avbestille hver 2-3 uke i 52 uker. :mad: De du glemmer får du selvsagt ikke poeng for....ikke de du ønsker å bestille heller :eek:
     
    Radio liker dette
  2. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,975
    Likes mottatt:
    8,331
    Bonuspoeng:
    183
    MERK: Du tjener kun poeng første gang, at du oppretter et medlemskap.

    Står med fet skrift veldig tydelig plassert.
     
  3. Mr.FastTrack

    Mr.FastTrack Medlem

    Innlegg:
    172
    Likes mottatt:
    79
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg fikk aldri noen poeng fra Chess eller Hello når jeg byttet til de. Så ikke så fornøyd med de. Sitter å venter på 5000 poeng fra DN som jeg bestilte for 14 dager siden. De har jeg ikke gitt opp ennå. Ellers opplever jeg det helt håpløst å få poeng fra Thon også.

    Å ja jeg har sendt inn at jeg mangler disse poengene til SAS.
     
    luftbusspassasjer liker dette
  4. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,195
    Likes mottatt:
    4,208
    Bonuspoeng:
    113
    "Eurobonuskort med chip" kommer vel nokså nært. Skulle vært interessant å se balanseregnskap for dette produktet. Tipper det er ganske mange som har lagt inn en hundrings eller to på kortet, testet det en gang, og så bare glemt resten av pengene...
     
    luftbusspassasjer, henrikvd and Radio like this.
  5. luftbusspassasjer

    luftbusspassasjer Luftbusspassasjer

    Innlegg:
    83
    Likes mottatt:
    58
    Bonuspoeng:
    18
    Den teksten kom i mars. Tilbudet har vært siden juli 2015.
     
    milehigh liker dette
  6. luftbusspassasjer

    luftbusspassasjer Luftbusspassasjer

    Innlegg:
    83
    Likes mottatt:
    58
    Bonuspoeng:
    18
    Fikk mine fra DN etter snaut 14 dager.
     
  7. RedLine

    RedLine Aktivt Medlem

    Innlegg:
    436
    Likes mottatt:
    935
    Bonuspoeng:
    93
    Hvis du ikke mottok/ valgte og mota noen velkomstpakke (noe greier du kunne bestille gratis) så kan du kreve at de melder deg ut umiddelbart uten noen ekstra kostnad.
     
    luftbusspassasjer liker dette
  8. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Zalando/EB-branded Amex sendte for noen måneder siden ut følgende:

    Her er det et par momenter som skurrer litt. For det første er det ikke slik at man får 12 000 poeng for å handle hos Zalando. Det henvises her til velkomstbonusen man får hos Amex, men når en mail som dette kommer månedsvis etter kortet er tatt i bruk, og velkomstbonusen for lengst aktivert, så blir det misvisende - selv om man riktignok kan fange opp det hele hvis man leser nøye etter.

    For det andre kan man se langt etter de ekstra 42 poengene utover de normale 20 pr. 100-lapp man får fra Amex. Verken kjøpsbekreftelsen, en særskilt mail om at kjøpet var registrert som EB-poenggivende eller fire purringer har gitt meg noen av poengene utover Amex' standardpoeng.

    Kort og greit: snusketilbud.
     

Del denne siden