Frokosten hos SAS C er betydelig bedre enn det jeg får hjemme ... Synes også den i Plus er bra, med Air Canada i PE fikk vi et stykke krydderkake før vi landet på CPH ..
Er det noen som vet om den oppgraderte menyen som man siden november har kunnet forhåndsbestille i GO er den samme som serveres i Business? (Bare at valget mellom kjøtt, fjærkre osv gjøres hjemmefra og ikke inflight)
Dette er business menyen på strekningen CPH-SFO frem til 30.April. SFO-CPH er litt annerledes. De forandrer menyen 4 ganger i året, det er også litt forskjellig på Asia rutene kontra Amerika rutene.
For å hindre skuffelse (manglende alkohol), så må man på de drinkene som er "also available alcohol free" spesifisere at man vil ha versjonen MED alkohol. Tre av fire ganger de siste månedene har jeg fått alkoholfri drink..
Har kun testet SAS og KLM på business og langdistanse. Hva servering angår: KLM overgår SAS i både service og kvalitet på mat mener jeg. Frokosten SAS serverer på business er rett og slett pinlig dårlig. Middagen er bra.
Hvis noen skal ut å reise i C til SFO-CPH eller omvendt så anbefaler jeg virkelig Wing Pin Series ølen. Utrolig god!
Her er business mat menyen på strekningen SFO-CPH, frem til ny dukker opp 1.Mai. Drikkevarer er de samme som her #27
Er dypt uenig, frokosten hos SAS i Business når man kommer fra USA er noe av det beste jeg får på fly. Et stort utvalg og mye mat dersom man ikke er beskjeden ... Middagen derimot er god, men ikke noe mer. Min relativt ferske erfaring fra South African Airways tilsier at SAS har en lang vei å gå på middagssiden og servicen rundt denne. Frokosten hos SAA var ok, men ikke så mye mer ...
Jeg vet ikke hva du har fått, får, men hos meg var det: En slice fårepølse En slice skinke En slice ost Et slitent salatblad Noen nøtter En liten tomat Halvannen kvadratcentimeter omelett En liten pølse Så kunne man få yoghurt / musli. Sammenlignet med feks KLM, er dette elendige saker.
Den siste SAS frokosten jeg kunne finne bilde av i arkivet. før landing i Beijing. Kunne vært bedre, vill ikke kalle den stusselig. Kunne selvfølgelig spørre om mer av alt....