Shangri-La @ the Shard London

Tråd i 'Nyheter' startet av WillOKC, 28. aug 2016.

Tags:
  1. WillOKC

    WillOKC Medlem

    Innlegg:
    82
    Likes mottatt:
    54
    Bonuspoeng:
    18
    God kveld,

    Har én natt i London nå i September, noen med tidligere erfaring som vet om det nye Shangri-La hotellet er verdt inngangspenga? (ca 6000 per natt) - Gir det noen spesielle fordeler med Golden Circle Diamond medlemskap?

    Evt en bedre deal å utnytte Gong baren på toppen og bo billigere i nærheten, hva er så alternativene rundt som er hoteller av god kvalitet.

    Setter pris på all hjelp!
     
  2. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,448
    Likes mottatt:
    29,529
    Bonuspoeng:
    183
    Kan jo prøve å nærmest halvere prisen og prøve ME by Melia
     
  3. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Antar de vanlig fordelene som 8 am check in, late check out, lounge, frokost i retauranten, velkomstgaver som du kan velge fra meny etc, men om du er diamond kjenner du sikkert disse godt?

    Sist jeg var i baren hos dem bodde jeg noen minutters gange unna, på Andaz på hjørnet av Liverpool st station.

    Mye kommer jo an på når og hvor du lander inn og ut etc.
     
  4. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Dette tror jeg ikke jeg ville ha brukt 6 laken på.
    Har bodd hos Shangri La i HKG, SIN, BKK, KUL, BKI og PEN.
    Har hatt Diamond kort i Golden Circle, og stort sett veldig fornøyd, men 6K i London - neppe. Hadde heller brukt 2K på hotell og 4K på annen moro.
     
  5. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Hva er din erfaring med upgrades som diamond? Jeg har diamond gjennom centurion og statuskortet kom med 3 års gyldighet. Men bruker det ikke mye grunnet høye priser også for standardrom men ikke minst manglende upgrades og svært gode alternativer med annen status. Bodde sist på SL DXB etter en red eye, og garantert 8 am check in gjorde valget enkelt. Men tok IC med samme garanti på retur. Det ble mye billigere og faktisk mye bedre, selvom utsikten til Khalifa var fantastisk.
     
  6. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Upgrades har kun slått til ett av 6 tilfeller.
    På BKI som forøvrig er billig, hadde jeg bestilt største rommet de hadde på hotellet, da jeg skulle bo i 9 netter i strekk.
    HKG fikk jeg upgrade til Club på bonus-natt.
     
  7. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Club access har man jo krav på som diamond. Men mulig det ikke gjelder selve clubrommet om det er særlig bedre?
     

Del denne siden