Singapore Airlines lot passasjerer sitte seks timer i fly på tarmac

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Herlov, 30. okt 2016.

1. Herlov

Herlov Poengsanker

Likes mottatt:
    6,002
    Bonuspoeng:
    183
    Dette er ikke hva man forventer når man kjøper (antatt) dyre billetter hos nettverks- og allianseselskapet Singapore Airlines ...

http://www.straitstimes.com/singapo...for-hours-after-delay-due-to-technical-issues
    Fra brukeren LV LV:

2. Edvard

Edvard 一期一会

Likes mottatt:
    11,214
    Bonuspoeng:
    183
    Mr. oneworld, is that your best shot at Singapore Airlines?

*gjesp*

Tekniske problemer, kansellering, venting og mangelfull informasjon er noe som skjer med alle flyselskap regelmessig.

Passasjerene på SQ377 fikk hotell, mat og flight senest neste dag.

3. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,515
    Bonuspoeng:
    293
    Det er sikkert Kjos sin skyld ...
    ring VG

geddi, anders82, mathiasfe and 2 others like this.
  4. Herlov

Herlov Poengsanker

Likes mottatt:
    6,002
    Bonuspoeng:
    183
    Den var under beltestedet! Jeg liker Singapore Airlines veldig godt, har flydd de CPH-SYD-CPH og skal fly de til året igjen.

Legg spesielt merke til at jeg ikke kritiserte tekniske problemer, kansellering, venting eller mangelfull informasjon (som du fremhever), men at de lot passasjerene sitte seks timer i flyet (før en 12-timers flight). Jeg mener man må kunne forvente mer av et selskap som (etter min erfaring) konsekvent ligger blant de høyeste i pris og markedsfører sin service som industriledende.

Når det er sagt har alle selskaper dårlige episoder, og det betyr ikke at det er normen, men det må være lov å åpne en tråd på et diskusjonsforum om det. ;)

Last edited: 30. okt 2016
    jtmath, TOS, geddi and 4 others like this.
  5. TomF66

TomF66 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,323
    Bonuspoeng:
    113
    Haha.....har sittet i 7 timer inne i sas flyet til ewr jeg før takeoff. (Vi tror de klare å få måkt rullebanen nå straks altså....). Vi fikk litt mat og drikke etterhvert, men det ble stusselig servering siste halvdelen fra grønland og inn.

Det var ritkignok på Fornebu - så den observante leser kan forstå at det er noen år siden.....men det sikkert star alliance måten å gjøre det på da.

anders82 liker dette

Del denne siden