Dette er ikke hva man forventer når man kjøper (antatt) dyre billetter hos nettverks- og allianseselskapet Singapore Airlines ... http://www.straitstimes.com/singapo...for-hours-after-delay-due-to-technical-issues Fra brukeren LV LV:
Mr. oneworld, is that your best shot at Singapore Airlines? *gjesp* Tekniske problemer, kansellering, venting og mangelfull informasjon er noe som skjer med alle flyselskap regelmessig. Passasjerene på SQ377 fikk hotell, mat og flight senest neste dag.
Den var under beltestedet! Jeg liker Singapore Airlines veldig godt, har flydd de CPH-SYD-CPH og skal fly de til året igjen. Legg spesielt merke til at jeg ikke kritiserte tekniske problemer, kansellering, venting eller mangelfull informasjon (som du fremhever), men at de lot passasjerene sitte seks timer i flyet (før en 12-timers flight). Jeg mener man må kunne forvente mer av et selskap som (etter min erfaring) konsekvent ligger blant de høyeste i pris og markedsfører sin service som industriledende. Når det er sagt har alle selskaper dårlige episoder, og det betyr ikke at det er normen, men det må være lov å åpne en tråd på et diskusjonsforum om det.
Haha.....har sittet i 7 timer inne i sas flyet til ewr jeg før takeoff. (Vi tror de klare å få måkt rullebanen nå straks altså....). Vi fikk litt mat og drikke etterhvert, men det ble stusselig servering siste halvdelen fra grønland og inn. Det var ritkignok på Fornebu - så den observante leser kan forstå at det er noen år siden.....men det sikkert star alliance måten å gjøre det på da.