Jeg var med. Fantastisk fin tur og utrolig god service. Champagne i glass, kube med kylling, pepperkaker, sjokolade og masse giveaways
Jeg satt på nøyaktig dette flyet til LED, LN-RPG er registreret og har toalett foran. Sete konf. 120.
Var dette noe som var annonsert på forhånd? For spesielt inviterte? Noe man selv måtte lese/mistenke fra rutetidene?
Den var satt opp med 2 timer flytid og 737-600. Så var nok bare nerder som regnet seg frem til at det var siste tur
Jeg visste det på 24. September. Ca 2 mnd i forveien. Jeg fikk på email og annonse på Facebook. Jeg regnet med at alle fikk lest gjennom hele mail, for det var nederst. Men det var ikke det, skal bli bedre å si ifra her på forum om hvis det skjer noe, bedre med for mye info enn for lite. PS. Pris var vel dyrere enn andre avganger på plus, husker ikke nøyaktig her. Nesten må be stakar som var med på turen fortelle om det var ca halvfullt fly?
Nå fikk jo dette flyet en aller aller siste tur OSL-GBA. Ser ganske så trist ut der den står; Den fikk jo ca 20 år på vingene, står flere fly for hugging samme plass som knappest er 10 år