SK998 PVG CPH FEB17 - flytype?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av chrt, 16. febr 2016.

  1. chrt

    chrt EBD og litt annet ...

    Innlegg:
    515
    Likes mottatt:
    1,925
    Bonuspoeng:
    93
    Hei.

    Kan noen hjelpe meg å sjekke om morgendagens fly er av gammel eller oppgradert versjon (med wifi, nye seter etc)??

    Hadde booket nødutgang rad 40 i Go og har nå havnet bak i flyet på "inneklemt rad". Da har SAS kanskje byttet fra nytt til gammelt fly - eller husker jeg feil på seteradene?

    Om ikke wifi så må jeg omdisponere dagen i morgen mtp jobb og kontakt med omverden ;)
    Huff så avhengig man har blitt...

    Takker for hjelp!!
     
  2. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,556
    Likes mottatt:
    4,267
    Bonuspoeng:
    113
    iflg expert flyer er den satt opp med gammel kabine
     
    chrt liker dette
  3. chrt

    chrt EBD og litt annet ...

    Innlegg:
    515
    Likes mottatt:
    1,925
    Bonuspoeng:
    93
    M
    Men er ExpertFlyer alltid oppdatert? Sjekket seteplassering for to dager siden og da var jeg på nødutgang når sjekket sete på SAS sine sider. På mobil innsjekk nå "bak i dumpen"... Leit om det er gammelt fly...
     
  4. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,556
    Likes mottatt:
    4,267
    Bonuspoeng:
    113
    det er så et spørsmål til ekspertene :)
     
    chrt liker dette
  5. chrt

    chrt EBD og litt annet ...

    Innlegg:
    515
    Likes mottatt:
    1,925
    Bonuspoeng:
    93
    OK. Jeg mistenker at flyet er endret, for nå får jeg det opp både på ExpertFlyer, SAS nettsider og setekartet på mobil innsjekking.

    KURIOSA: På mobilen flyttet jeg meg til sete 31A (fra 40A) for 3 timer siden. Jeg sjekket ikke inn, men jeg kunne se av ExpertFlyer at jeg var flyttet, da 40A var blitt ledig og 31A var blitt opptatt. Merkelig var det da å logge seg på sas.no (nettsider) og se på setekonfigurasjon via "mine bestillinger". Der stod nå 31A opptatt, mens jeg fortsatt var plassert på 40A. $%#Ergelig tenkte jeg da. Småfrustrert sjekket jeg innsjekkingen på mobilen som "stod på stedet hvil" fra økten for tre timer siden. Der var jeg på sete 31A. Så da måtte jeg jo bare fullføre innsjekkingen på mobilen - og da er 31A bekreftet - forhåpentligvis...
    o_O
     
  6. Norfindir

    Norfindir Senior Medlem

    Innlegg:
    585
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Etter at OLCI åpner så er ikke informasjonen under mine bestilinger alltid oppdatert lengre. Det er setevalg i innsjekkvinduet som er det riktige.
     
    chrt liker dette

Del denne siden