Fra nettavisen i dag http://www.nettavisen.no/na24/smartepenger/slik-lopper-sas-bonuspoeng-kunder/8533906.html
veldig intressant lesning , men kommer vel ikke som en overraskelse at beste bruken av poeng er å kjøpe "last minute" billetter.
De har jo gått i en felle: brukt gammel opptjeningstabell…. litt rart, ettersom artikkelen er publisert i dag at de ikke har oppdager dette. I dag må du fly 40 ganger for å tjene opp en innenriks bonusreise hvis man antar billigste bookingklasser og uten bonus.
Kreativ vinkling... Men det føles merkelig at de lopper oss? Poengene er jo en form for en rabatt du har fått og som kan veksles inn. Jeg sliter litt med å se dette fra forfatterens synsvinkel.
Tror jeg også gjør som Fox'en og drar med rubbel og stubbel av slekt og venner på superferie til KKN. Lufthansa F kan ta seg en real bolle.
Felles-ferien var egentlig tenkt avviklet i hagen i år, slik at fars Flekkerøy-Rolex kunne oppgraderes. Men hvis vi alle kan bo hos tante "Hætta" en ukes tid, må vi revurdere.
Spm mitt faller vel litt inn I denne kategorien: Hvor lang tid tar det ved overføring fra andre kontoer til min konto? Altså betaling I cash for å overføre poeng fra en bruker til en annen?