Fikk e-post nå på morgenkvisten, Payr som opplyser om det de ikke lengre skal/kan tilby betalingstjeneste. Mulig jeg mistolker den, men det betyr vel at det er slutt for Payr? Jeg sluttet å bruke de etter at SEB sluttet å gi EB opptjening men det er muligens andre som mister noen poengoppsparingsmuligheter? Edit; ser betalingshistorikken er meget mangelfull når jeg logger inn.
Tolker det dessverre på samme måte som deg. Veldig synd, selv om det bare var Flying Blue Miles jeg fikk.
Også rett før blackfriday. glad jeg ikke kjøpte aksjer ihvertfall. Er det noen som vet om det finnes kvartals regnskap for payr, som er offentlig?
Det har vært et hardt år for oss bonushorer - Payr borte (savner de gode gamle dager med Shell mc) - Trumf devaluert - ingen Jokerkampanje - poengopptjening for å fly SAS redusert - Sumo reduserte fra 330% til 250% Merker det godt på inntjeninga. Kan bli lenge igjen til jeg klarer syvsifret siste 12 mnd.
Finanstilsynet nektet å la Payr overføre konsesjonen til de nye eierne, ifølge et brev som gikk ut til selskapets mange investorer. https://shifter.no/nyheter/payr-sen...get-til-a-legge-ned-betalingstjenesten/170373 Kan se ut som det ikke er Payr sin avgjørelse, men i forbindelse med sammenslåingen av selskapene. Kan vi håpe på et comeback?
Om dette er grunnen er det grunn til litt optimisme. Å søke Finanstilsynet om konsesjon er noko det nye selskapet og fint kan klare.
Ikkje godt å vite, men om det nye selskapet ikkje har konsesjon til å yte denne tenesta hadde dei nok ikkje noko anna val enn å stoppe. Korleis dei skal tene pengar på det er ei anna problemstilling. (gårs)Dagens modell går i alle fall ikkje i lengda, men det er dei garantert klar over sjølv.