God tur! Min første konsert på Bjerke, det var rimelig rått! Nordmenn var dessverre ikke så gode på allsangen..
København fra luften. Så kom det varme nøtter og jeg valgte en drink som heter Forest Spring. Veldig god! Og utrolig deilig å være på tur igjen. Legg merke til de flotte tøflene, fra Air China. Forrett. Glemte å ta bilde av hovedretten. Skulle være "Sør-Amerikansk". Det klarte de ikke helt.. Men, jeg fikk alle dessertene. Ost med portvin, iskrem, og jorbærtærte. Den siste var kjedelig.
Velkommen, står det. Føler meg ikke så veldig velkommen, her jeg står i verdens lengste kø. Har fortsatt greit med tid til neste fly, og heldigvis ingen bagasje.
United har plassert meg på en 767-400, med gode, men gamle seter. 2-1-2 oppsett. Litt rart med et enkelt sete i midten. Men det var ikke ledig for meg, så det fikk jeg ikke testet. Men, jeg fikk sete ved vinduet, og kan se på utrangerte dekk..
SAS har selv sagt at de skal ha forskjellige typer champagne fra produsentforeningen som selger under brandet Special Club. Jeg lurte på om den typen champagne ble servert sammen med Charles Heidisieck.
Fin rapport! 767-400 har jeg prøvd en gang, dette er arvegods fra Continental. Jeg følte jeg satt halvveis på utstilling i midtsetet, med fottrafikk på begge sider. Setene er jo den gamle businessen til United men duger helt fint og for innenriks er det utmerket når man sammenligner med 737/A320 som ikke har lite-flat i United First.
Den var jo tilbake i begynnelsen av Juni Men siden du pleier å nyte sommeren på Vikenkysten kan du ikke vite bedre
Absolutt godkjent for 1,5 timer på fly. Fikk sparkling wine før avgang, og kunne velge drikke underveis. Ble en Stella på meg.
Tror vi brukte nærmere 2 timer på å komme oss gjennom passkontrollen i august..Aldri opplevd så tregt i Usa før..
Jeg har heller aldri opplevd så lang kø på Immigration i USA. Jeg hadde 2,5 timer mellom flyvningene, og det var bra. For da jeg kom frem til flyet videre, så var boarding godt i gang. Tror vi kom samtidig med (rett etter) tre eller fire andre fly, for etter at vi var gjennom, så var det ikke noe mere kø.