Helt klart lokale forhold som spiller inn Når man bor og har familie i sentrale østlandsområdet, jobbreiser stort sett er ifbm kurs og konferanser utenlands, og ferie turer går til sydligere strøk er det lite behov for å fly innenlands.
God snart helg fra Romerike. Her har formiddagen bl.a. bestått av en snau time i kø på chat til Lufthansa. En MR / kosetur til Dublin via Tyskland / Sveits ble plutselig kansellert av Lufthansa her om dagen. De ville visst ikke ha meg på reise.Saken ble oppklart med chat og en litt gunstigere reiserute ble enden på visa. Saksbehandler i andre enden var tydeligvis fornøyd med at jeg hadde skrevet ferdig saken på forhånd og bare matet inn status, hva jeg ønsket og til slutt takket. Raskt og effektivt.
Finnes vel alltid noe annet å lese, så lenge ikke fruen oppdager det(mer fredags humor) Snart goooooooooood helg
Det som var litt ekstra snedig var kundebehandlerens uttalelse om at "endringen" (ble en liten endring fra original rute) selvfølgelig var gratis p.t. pga omstendighetene. Jeg syns det var morsomt, tatt i betraktning at de a) selv hadde kansellert den og b) det er en fullpris/fullflex biz billett.
Fortsatt feilmelding på Meny sine nettsider, men nå eksisterte vist addressen min så det blei mat til Helga og 5% Trumf bonus. Woohoo
Apropos fly så jeg akkurat denne på twitter: https://twitter.com/flybyday63/status/1383135466032144386