Fikk refundert en utløpt CT pga. avbestilling. Tenkte å bruke den på en reise et sted sommer 22. Liker aktiviteter som fjelltur, surfing, klatring osv. Noen tips om reisemål? Holder også i bakhodet at det bør være et sted som vi tror er åpent sommer 22. Lars
Mexico. 130K poeng er uslåelig verdig for *A business der flygningen ned til Mexico kan være på 12 timer+.
Er ikke det typisk norsk da? Man skal liksom sutre over ett eller annet før man blir fornøyd (for mange utlendinger i Spania er vel et eksempel, været er for varmt/kaldt osv osv osv)
Bali er en fin blanding. Har vært der en gang og forsøkte før Coviden kom, nå håper vi sommer’n 2022 vil tillate oss denne reisen igjen
Jeg skal på hytta. (for å sutre) Men som forslag til reisemål, så er jeg enig med siste taler. (@Jeanette )
Vi er blitt sterkt oppfordret til å være nord-Italia i uke 27 av vår sønn og hans samboer. Det er hans to søstre også, hvorfor det mon tro .. (???) Så her blir det rute P508 i Europa noen uker eller så må jeg finne noen gøye flygninger ..
Vi har ikke fått beskjed om at det er noe å gratulere for … bare at vi bør være der .. Forøvrig bør det vel være mulig å bestille en CT reise fra Firenze eller Bologna til ett eller annet sted i verden?
Jeg var først ute med å gratulere som fremtidig bestefar Men dette er bare mine profetiske spådommer altså
Altså, han skrev sambo ; så jeg ligger nok bare et hakk fram tankerekken her. Men tenkte han skulle få finne ut av det selv