Spa weekend i europa?

Tråd i 'Reisemål' startet av artanis, 20. des 2017.

1. artanis

artanis Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,147
    Bonuspoeng:
    93
    Siden min bedre halvdel ønsker seg spa opphold til jul (ja jeg vet jeg er sent ute.... :rolleyes: ), tenkte jeg å se mot østligere strøk, type Praha, Budapest, evt andre europeiske land.

Etter diverse undersøkelser i Oslo området og Norge generelt, skal de jo fort ha 5000+ for en helg..Da er det kanskje like så greit å se seg om etter andre alternativ.

Er det noen som har noen erfaringer med dette? Budsjett på ca. 5000?

2. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,532
    Bonuspoeng:
    113
    I min familie har det vært veldig vanlig med reisegaver, men alt har ikke nødvendigvis vært bestilt og booket, men gjerne grovplanlagt. Du kan jo f eks lage et kort eller en form for invitasjon, og si noe ala du skal på spa-weekend ila våren 2018, slik at du har litt tid til å finne en reise som er både hyggelig, godt planlagt og økonomisk. Du MÅ jo ikke ha alt bestilt og ferdig til jul. Da kan det også være lettere å planlegge når dere skal ta dere fri fra jobb, hva hun kan tenke seg, osv.

EDIT: Gdansk er vel en populær by i så måte. Mener det er en god del spaopplevelser der, og veldig godt rykte for god shopping, hvis fruen er interessert i det. Ser ut som det er veldig billig fra Oslo med norwegian (allerede i januar priser fra 299-799 avhengig av hvilke dager du flyr).

artanis liker dette
  3. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,161
    Bonuspoeng:
    113
    Hva med Riga?
    Hotell og spa er billig. Havna på det istedenfor Tallinn grunnet hotell og spa virket billigere.

artanis liker dette
  4. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,426
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg ville satset på Budapest, men nå har jeg vært der så mange ganger at jeg vel egentlig er inhabil... Elsker den byen. :)

artanis liker dette
  5. Satyv

Satyv Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,275
    Bonuspoeng:
    93
    Hvis dere gidder å kjøre litt leiebil så foreslår jeg å fly til Praha å kjøre bil til Karlovy Vary. (Karlsbad) https://www.karlovyvary.cz/en Fantastisk fin by og hele byen er bygget opp på grunn av varme kilder som popper opp over alt og SPA hoteller. SPA by nummer 1 i Europa.

artanis liker dette

Del denne siden